Στους ρυθμούς της Black Friday κινείται σήμερα η αγορά, με πλήθος εμπορικών αλυσίδων και καταστημάτων να ρίχνονται στη «μάχη» των προσφορών για την προσέλκυση των καταναλωτών.
Στους ρυθμούς της Black Friday κινείται σήμερα η αγορά, με πλήθος εμπορικών αλυσίδων και καταστημάτων να ρίχνονται στη «μάχη» των προσφορών για την προσέλκυση των καταναλωτών.
Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» ήρθε στην Ελλάδα το 2016. Η Black Friday είναι η μέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, ημέρα η οποία έχει θεωρηθεί ως η αρχή της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων αγορών για τις ΗΠΑ από το 1952.
Σε πολλές περιπτώσεις ωστόσο οι προσφορές μπορεί να κρύβουν «παγίδες» οπότε οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, όπου προειδοποιούν οι αρμόδιοι φορείς. Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΥΠΑΝΕΠ) εφιστά την ιδιαίτερη προσοχή των καταναλωτών, ιδίως ως προς τις διαδικτυακές συναλλαγές, στο πλαίσιο των εμπορικών προσφορών της Black Friday οι οποίες, όπως σημειώνει, «δημιουργούν μια αίσθηση ''επείγοντος'' στη λήψη μιας απόφασης αγοράς».
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος με ανακοίνωση που εξέδωσε συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές. Ειδικότερα, η Ένωση προτείνει την τήρηση πέντε κανόνων που διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές δεν θα πέσουν θύματα «προσφορών»:
naftemporiki.gr με πληροφορίες και από ΑΜΠΕ