Την ιδιαίτερη προσοχή των καταναλωτών, ιδίως ως προς τις διαδικτυακές συναλλαγές, εφιστά η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΥΠΑΝΕΠ), εν όψει των εμπορικών προσφορών της 29ης Νοεμβρίου (Black Friday) και της 2ας Δεκεμβρίου (Cyber Monday), οι οποίες, όπως σημειώνει, «δημιουργούν μια αίσθηση ''επείγοντος'' στη λήψη μιας απόφασης αγοράς».
Την ιδιαίτερη προσοχή των καταναλωτών, ιδίως ως προς τις διαδικτυακές συναλλαγές, εφιστά η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (ΥΠΑΝΕΠ), εν όψει των εμπορικών προσφορών της 29ης Νοεμβρίου (Black Friday) και της 2ας Δεκεμβρίου (Cyber Monday), οι οποίες, όπως σημειώνει, «δημιουργούν μια αίσθηση ''επείγοντος'' στη λήψη μιας απόφασης αγοράς».
Όπως συμβουλεύει, μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:
Επίσης, συστήνεται στους καταναλωτές:
Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών συμπεριφορών, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή Καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή), από 09:00 έως 15:00.
Επίσης, οι καταγγελίες μπορούν να υποβάλλονται μέσω της φόρμας καταγγελιών του ιστοτόπου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (www.mindev.gov.gr) ή με ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση [email protected].