Καθώς ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ συνεχίζει να επεκτείνεται, αυξάνεται και η πίεση για διευρυμένη παρουσία των brands σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, με όσο το δυνατό εξατομικευμένο περιεχόμενο. Το content marketing διατηρεί εδώ και καιρό κυρίαρχο ρόλο στο ευρύτερο marketing mix, με τα brands να λειτουργούν ολοένα και περισσότερο ως εκδότες.
Καθώς ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ συνεχίζει να επεκτείνεται, αυξάνεται και η πίεση για διευρυμένη παρουσία των brands σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, με όσο το δυνατό εξατομικευμένο περιεχόμενο. Το content marketing διατηρεί εδώ και καιρό κυρίαρχο ρόλο στο ευρύτερο marketing mix, με τα brands να λειτουργούν ολοένα και περισσότερο ως εκδότες.
Η Altimiter, στην ετήσια μελέτη της σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, επιβεβαιώνει την εκτεταμένη χρήση του , όχι μόνο για προωθητικούς και διαφημιστικούς, σκοπούςαλλά και για την ενημέρωση τόσο των στελεχών ενός Οργανισμού όσο και των εξωτερικών συνεργατών. Μάλιστα, η τάση χρήσης ιδίων πόρων για την δημιουργία περιεχομένου , αυξάνεται εκθετικά. (Altimiter, State of Digital Content, 2018)
Ενδεικτικά,
Η ίδια έρευνα, αναδεικνύει ως κυριότερη πρόκληση την ανάγκη ομαλής συνεργασίας μεταξύ των επιμέρους ομάδων που παράγουν περιεχόμενο. Σημαντική επίσης θεωρείται η ύπαρξη του κατάλληλου λογισμικού για την υποστήριξη της δημιουργίας ποιοτικού περιεχομένου.
Αυτό, έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα τον επαναπροσδιορισμό των ρόλων και των δυνατοτήτων των marketers αλλά και των agencies. Πλατφόρμες λογισμικού που ευνοούν τον αυτοματισμό σε επίπεδο workflows και συνεργασίας, διευκολύνουν σημαντικά τον μετασχηματισμό αυτό. Όταν μάλιστα ενσωματώνουν τεχνολογίες όπως το cloud και η τεχνητή νοημοσύνη, γίνονται περισσότερο αποδοτικές και προσιτές.
Αναλυτικότερα, η τεχνολογία έρχεται να βοηθήσει
Με όχημα την πολυετή εμπειρία κι εξειδίκευση σε πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου, η Athens Technology Center (ATC) απαντά στις παραπάνω ανάγκες με την πλατφόρμα infoasset, που αποτελεί μια ολοκληρωμένη εργαλειοθήκη για:
Βάσει των παραπάνω, γίνεται φανερό ότι οι δυνατότητες αξιοποίησης της πλατφόρμας infoasset είναι απεριόριστες. Με σημείο εκκίνησης τη διαχείριση ψηφιακών αρχείων, η πλατφόρμα καλύπτει πλήρως τον κύκλο ζωής του ψηφιακού περιεχομένου, από τον σχεδιασμό, τη δημιουργία, τη συλλογή και την επιλογή, την επεξεργασία, την παραγωγή, έως τη διανομή και την αρχειοθέτηση.
Πρόκειται για ένα «all-in-one» σύστημα που υποστηρίζει κάθε μορφή multimedia περιεχομένου, όλες τις μορφές ροής εργασίας και τις επιμέρους δραστηριότητες διαχείρισης περιεχομένου, όπως αυτές «συμβαίνουν» μέσα στον εκάστοτε Οργανισμό. Επιπλέον, το περιεχόμενο μπορεί να δημοσιευθεί και να διαμοιραστεί, μέσω κάθε διαθέσιμου καναλιού (website, mobile apps, social media, ψηφιακές ή έντυπες εκδόσεις κλπ) ώστε να στοχεύσει το κατάλληλο κοινό.
Η πλατφόρμα infoasset παρέχει εργαλεία για την επεξεργασία περιεχόμενου από εξωτερικές πηγές καθώς και τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου σύμφωνα με τη ροή εργασίας του κάθε οργανισμού. Με τον τρόπο αυτό, πανεπιστήμια και κολέγια μπορούν πλέον να δημιουργήσουν έναν «ακαδημαϊκό εκδοτικό οίκο», και να ενισχύσουν τη φήμη του ιδρύματος , προσελκύοντας νέους φοιτητές αφού μπορούν πλέον να συγκεντρώνουν, αρχειοθετούν και να διανέμουν περιεχόμενο ακαδημαϊκού χαρακτήρα εντός κι εκτός της πανεπιστημιακής κοινότητας. Επίσης, η τοπική αυτοδιοίκηση βρίσκει ένα σημαντικό σύμμαχο στην ψηφιακή μετατροπή του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα infoasset επιτρέπει τη συγκέντρωση , την αρχειοθέτηση και το μετασχηματισμό του κατάλληλου περιεχομένου, ώστε αυτό να διανεμηθεί στους πολίτες και τις τοπικές επιχειρήσεις με στόχο την ενίσχυση της τοπικής παραγωγικότητας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Ανάλογα , οι φαρμακευτικές εταιρείες μπορούν να διαμορφώσουν και να διανείμουν έγκαιρα , έγκριτο εξειδικευμένο περιεχόμενο σε πολλαπλούς παραλήπτες (παραγωγή, ποιοτικό έλεγχο, πωλήσεις και μάρκετινγκ, ακόμα και σε επαγγελματίες του τομέα της υγείας).
Το ίδιο μοντέλο μπορεί να εφαρμοστεί και
Η πλατφόρμα infoasset προσαρμόζεται εύκολα στις διαδικασίες του κάθε οργανισμού και είναι εξαιρετικά προσιτή αφού διατίθεται σε SaaS μοντέλο, ενώ συνδέεται εύκολα με υφιστάμενα συστήματα (όπως πλατφόρμες inbound marketing ή CRM).
Μάθετε περισσότερα στο www.newsasset.com/infoasset ή το www.infoasset.io