Δυνατότητα διείσδυσης στην αγορά που ξεπερνά το 20% έχουν οι online πωλήσεις για την ασφάλιση οχημάτων, εκτιμά ο κ. Διαμαντής Μπουζάνης, επικεφαλής του COSMOTE Insurance, τονίζοντας σε συνέντευξή του στη «Ν» ότι πρόκειται για επίδοση που θα «φανεί» σε βάθος 4-5 ετών με τη συμμετοχή και της COSMOTE Insurance. Ο κ. Διαμαντής Μπουζάνης περιγράφει το προφίλ του καταναλωτή που ασφαλίζει το όχημά του μέσω διαδικτύου, ενώ αναφέρεται και στα στοιχεία που διαφοροποιούν την COSMOTE Insurance έναντι του ανταγωνισμού.
Από την έντυπη έκδοση
Δυνατότητα διείσδυσης στην αγορά που ξεπερνά το 20% έχουν οι online πωλήσεις για την ασφάλιση οχημάτων, εκτιμά ο κ. Διαμαντής Μπουζάνης, επικεφαλής του COSMOTE Insurance, τονίζοντας σε συνέντευξή του στη «Ν» ότι πρόκειται για επίδοση που θα «φανεί» σε βάθος 4-5 ετών με τη συμμετοχή και της COSMOTE Insurance. Ο κ. Διαμαντής Μπουζάνης περιγράφει το προφίλ του καταναλωτή που ασφαλίζει το όχημά του μέσω διαδικτύου, ενώ αναφέρεται και στα στοιχεία που διαφοροποιούν την COSMOTE Insurance έναντι του ανταγωνισμού.
Με τι ρυθμό θεωρείτε ότι θα εξελιχθούν στην επόμενη πενταετία οι online πωλήσεις για την ασφάλιση οχημάτων;
«Στην online αγορά ασφαλειών, τα αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο. Το μερίδιο αυτό όμως της online ασφάλισης οχημάτων είναι ακόμα ιδιαίτερα χαμηλό στη χώρα μας και κινείται περίπου στο 10% της συνολικής αγοράς ασφάλισης οχημάτων. Αυτό το ποσοστό διείσδυσης έχει επιτευχθεί πρακτικά την τελευταία 5ετία και πιστεύουμε ότι με τη δική μας είσοδο μπορεί να ξεπεράσει το 20% σε βάθος 4-5 ετών. Στόχος μας άλλωστε αποτελεί η ενίσχυση της digital αγοράς και όχι η ανακατανομή της υφιστάμενης».
Ποιο είναι το προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν να αγοράσουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το αυτοκίνητό τους από το διαδίκτυο;
«Το προφίλ των καταναλωτών που επιλέγουν να αγοράσουν το ασφαλιστήριό τους από το διαδίκτυο είναι άνδρες και γυναίκες (σε αναλογία 65-35) που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 25-55, με μεγαλύτερη συγκέντρωση στο 35-45. Είναι καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν σύγκριση τιμών, οικονομία χρόνου, διαφάνεια στη διαδικασία, εύκολους ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής και παραλαβής σε ελάχιστο χρόνο του συμβολαίου τους χωρίς γραφειοκρατία και όλα αυτά να μπορούν να τα κάνουν μόνοι τους από το κινητό τους τηλέφωνο».
Βάσει ποιων κριτηρίων επιλέγουν οι καταναλωτές να ασφαλίσουν το όχημά τους μέσω internet;
«Τα κριτήρια επιλογής, είτε online είτε offline, είναι οι ανταγωνιστικές τιμές, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας που πηγάζει από τη φήμη της και η εύκολη -paperless- διαδικασία. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Kantar που έτρεξε πανελλαδικά για λογαριασμό της COSMOTE. Εάν επικεντρωθούμε στην online αγορά ασφάλειας οχήματος, η έρευνα έδειξε πως η τιμή είναι το βασικό κίνητρο για έναν στους τρεις (33%). Βέβαια, η διεθνής εμπειρία συμπληρώνει το παραπάνω καθώς πέραν της τιμής το προφίλ του online καταναλωτή περιλαμβάνει την ταχύτητα και τη διαφάνεια που αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας μας».
Πού διαφοροποιείται το COSMOTE Insurance έναντι του ανταγωνισμού;
«Το COSMOTE Insurance είναι μια προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα, ένας νέος έξυπνος, online τρόπος ασφάλισης για το αυτοκίνητο, τη μοτοσυκλέτα, την κατοικία, το σκάφος και την πρωτοβάθμια υγεία. Αποτελεί μια ολοκληρωμένη ασφαλιστική πρόταση, η οποία απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές που αναζητούν ανταγωνιστικές επιλογές ασφάλισης σε συνδυασμό με προσωποποιημένες προτάσεις καλύψεων. Εύκολα, απλά και σε συνεργασία με κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, παρέχουμε 24ωρη υποστήριξη και τις 7 ημέρες της εβδομάδας, με πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων, τηλεφωνικά ή online».
Πώς λειτουργεί η εταιρεία σε επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη;
«Στο αρχικό στάδιο της αναζήτησης ασφαλιστηρίου, οι καταναλωτές μπορούν είτε όσο πλοηγούνται στο cosmoteinsurance.gr, είτε αργότερα, να επικοινωνούν ηλεκτρονικά μέσω chat και email ή τηλεφωνικά (8018018000 από σταθερό & 2108018000 από κινητό) με την ομάδα μας η οποία προσφέρει υποστήριξη 24/7. Η ομάδα αυτή αποτελείται από πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων, οι οποίοι μπορούν να λύσουν κάθε απορία τους ή να τους προσφέρουν βοήθεια σε ό,τι χρειαστούν. Το ίδιο συμβαίνει και κατά τη διαδικασία αγοράς. Τέλος, πολύ σημαντική στιγμή στην εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου είναι κατά τη διαδικασία αποζημίωσης. Εκεί βρισκόμαστε πάλι δίπλα τους 24/7 όχι μόνο τη στιγμή που συμβαίνει, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της αποζημίωσης. Μάλιστα, στην περίπτωση αυτή, πέραν της ομάδας του Customer Care, στο COSMOTE Insurance διαθέτουμε εξαιρετικά έμπειρα στελέχη με προϋπηρεσία στον τομέα των ασφαλιστικών αποζημιώσεων και συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένη εταιρεία παρακολούθησης και διακανονισμού αποζημιώσεων για να έχουν οι πελάτες μας την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση».