ΑΥΞΗΣΗ, για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, σημείωσαν οι πωλήσεις της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας λιανικής πώλησης της Βρετανίας, J Sainsbury Plc, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών, καθώς προσήλκυσε πελάτες με τη μείωση των τιμών, σε συνδυασμό με τις διαφημίσεις που έκανε για λογαριασμό της ο διάσημος σε, Jamie Oliver.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας, που λειτουργούν τουλάχιστον ένα έτος, σημείωσαν αύξηση 5,2%, εξαιρουμένης της βενζίνης, το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στο Λονδίνο. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι η αύξηση των κερδών της θα ήταν 3,8%.
Ο ανώτατος εκτελεστικός της διευθυντής, Justin King προσθέτει περισσότερους υπαλλήλους στους ορόφους των καταστημάτων, για να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πελατών και μειώνει τα τιμές για να κερδίσει και πάλι το χαμένο μερίδιο αγοράς από τις ανταγωνίστριες εταιρείες, όπως την Tesco Plc και τα καταστήματα Asda της Wal-Mart Stores Inc.
Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν, καθώς ο κόσμος ακολούθησε τις συνταγές και τις ιδέες του Oliver για φαγητά όπως λουκάνικα με μήλα και μαρμελάδα.
Οι μετοχές της Sainsbury's σημείωσαν πέρυσι άνοδο 22%, έναντι ανόδου 2,5% των μετοχών της Tesco και μείωσης 14% των μετοχών της Wal-Mart.
Η Sainsbury ελέγχει το 16,2% της αγοράς ειδών μπακαλικής της Βρετανίας, ύψους 202 δισ. δολ., έναντι του 16,7% που ελέχουν τα καταστήματα Asda, σύμφωνα με την Taylor Nelson Sofres Plc. Η Tesco, είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας με μερίδιο αγοράς 30,5%.