Την άμεση ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι Θεσσαλονίκης ζητεί ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), με αφορμή τα κενά που προέκυψαν στον πλοηγικό σταθμό του Κεντρικού Λιμεναρχείου, μετά τις συλλήψεις έξι πλοηγών, φερόμενων ως εμπλεκόμενων σε υπόθεση διαφθοράς.
Την άμεση ενίσχυση του αριθμού των πλοηγών στο λιμάνι Θεσσαλονίκης ζητεί ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ), με αφορμή τα κενά που προέκυψαν στον πλοηγικό σταθμό του Κεντρικού Λιμεναρχείου, μετά τις συλλήψεις έξι πλοηγών, φερόμενων ως εμπλεκόμενων σε υπόθεση διαφθοράς.
Ο ΣΕΒΕ στην επιστολή του προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γ. Πλακιωτάκη, τονίζει ότι η έλλειψη πλοηγών έχει λάβει δραματικές διαστάσεις, με επιπτώσεις στην κίνηση των πλοίων και στην αντίστοιχη εξυπηρέτηση του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου, ενώ οι αποσπάσεις τριών πλοηγών από άλλα λιμάνια στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ήταν μεν ιδιαίτερα θετική, αλλά δεν εξυπηρετεί την κατάσταση σε μόνιμη βάση.
«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην προσπάθεια της Βόρειας Ελλάδας, και δη της Θεσσαλονίκης, να εδραιωθεί ως οικονομικό σταυροδρόμι στην ανατολική Μεσόγειο. Ιδιαίτερα δε μετά την ιδιωτικοποίησή του, έχει δημιουργηθεί υψηλή προσδοκία σε όλη την επιχειρηματική κοινότητα για την αξιοποίηση και αναβάθμισή του προς όφελος της τοπικής και εθνικής οικονομίας και απασχόλησης» αναφέρεται στην επιστολή.
«Παρ' όλα αυτά όμως», συνεχίζει ο ΣΕΒΕ, «με αντικίνητρα όπως το ζήτημα των πλοηγών, η σημαντική προσπάθεια που καταβάλλεται το τελευταίο διάστημα από τη νέα Διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ να αποκαταστήσει και να αυξήσει την αξιοπιστία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και να προσελκύσει νέες διεθνείς ναυτιλιακές γραμμές, κάθε άλλο παρά διευκολύνεται».
Κατά τον ΣΕΒΕ, ίσως τα τελευταία γεγονότα με την υπόθεση διαφθοράς να είναι μια καλή αφορμή για την επανεξέταση του όλου συστήματος για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τα ελληνικά λιμάνια γενικότερα, ώστε να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα που θα κριθούν αναγκαία για την καλύτερη δυνατή, αξιόπιστη, ασφαλέστερη, χωρίς καθυστερήσεις και με ανταγωνιστικούς οικονομικούς όρους πλοήγηση των πλοίων.