Σε 254,2 εκατομμύρια ευρώ ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2005 οι ενοποιημένες πωλήσεις της Αλφα – Βήτα Βασιλόπουλος παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,6% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2004.
Συνολικά, κατά τη χρήση 2005 οι ενοποιημένες πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 4,0% και ανήλθαν σε 908,0 εκατομμύρια ευρώ από 873,1 το 2004.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2005 η εταιρεία εστίασε στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικής της θέσης μειώνοντας τις τιμές σε επιπλέον 2.000 βασικά προϊόντα και έδωσε έμφαση στη διαφοροποίησή της μέσα από την ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την εφαρμογή αυστηρών κανόνων ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων.
Η αναπτυξιακή δραστηριότητα της εταιρείας συνεχίστηκε με τη λειτουργία τριών νέων καταστημάτων σουπερμάρκετ στον Περισσό, το Χαλάνδρι και τον Κορυδαλλό. Στο τέλος του έτους το δίκτυο λιανικής πώλησης της «Αλφα – Βήτα» περιλαμβάνει 101 καταστήματα ενώ το δίκτυο διακαιόχρησης (Franchising) έχει επεκταθεί σε 24 σημεία πώλησης στην Αττική και στην περιφέρεια. Μαζί με τα 10 καταστήματα Cash-and-Carry της ENA, το δίκτυο του ομίλου στο τέλος της χρήσης αριθμεί συνολικά 135 καταστήματα.
Για το 2006 η εταιρεία σχεδιάζει την επιτάχυνση της ανάπτυξής της με την προσθήκη 19 νέων καταστημάτων στο δίκτυό της, επεκτείνοντάς το σε 154 σημεία πώλησης συμπεριλαμβανομένων και των καταστημάτων του δικτύου διακαιόχρησης.
Ήδη στις 12 Ιανουαρίου εγκαινιάστηκε ένα νέο σουπερμάρκετ στα Πατήσια. Είναι ένα σύγχρονο μεγάλο κατάστημα με χώρο πώλησης 1.800 τ.μ. σε δύο επίπεδα. Διαθέτει χώρο στάθμευσης 95 θέσεων, έχει 11 ταμεία αυτόματης ανάγνωσης γραμμωτών κωδικών (scanning) και απασχολεί 103 άτομα.