Στην πολύπαθη προϊστορία και στο μέλλον της ιδιωτικοποίησης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό επικεντρώνει το ενδιαφέρον της η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung με σχετικό δημοσίευμά της. Ο αρθογράφος επισημαίνει τις προσπάθειες της νέας κυβέρνησης και του καθ' ύλην αρμοδίου υπουργού Αδ. Γεωργιάδη «να τρέξουν μαραθώνιο» για να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
Στην πολύπαθη προϊστορία και στο μέλλον της ιδιωτικοποίησης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό επικεντρώνει το ενδιαφέρον της η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung με σχετικό δημοσίευμά της. Ο αρθογράφος επισημαίνει τις προσπάθειες της νέας κυβέρνησης και του καθ' ύλην αρμοδίου υπουργού Αδ. Γεωργιάδη «να τρέξουν μαραθώνιο» για να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
«Η ιδιωτικοποίηση και πολεοδόμηση του πρώην αεροδρομίου έχουν αναχθεί σε ένα πρότζεκτ με συμβολική σημασία για τη νέα κυβέρνηση και τον νεοφιλελεύθερο πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη», γράφει ο Γερμανός αρθρογράφος. «Ο Μητσοτάκης κάνει το παν για να θέσει σε κίνηση την οικονομία της χώρας του και να επανακτήσει το χαμένο εισόδημα των Ελλήνων λόγω της κρίσης» προσθέτει.
Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα, «σύμφωνα με εκτιμήσεις της επενδυτικής εταιρείας, από το πρότζεκτ θα δημιουργηθούν 10.000 νέες θέσεις εργασίας και αύξηση του ΑΕΠ για τα επόμενα χρόνια κατά 2,4%».
«Για τον πρωθυπουργό Μητσοτάκη η άμεση έναρξη των εργασιών έχει διπλή σημασία: Απέναντι στους επενδυτές θέλει να δείξει από τη μια ότι με τη νέα κυβέρνηση συντελείται μια αλλαγή εποχής και από την άλλη να κερδίσει, όσο γίνεται πιο γρήγορα, την εμπιστοσύνη των δανειστών ως ένας σοβαρός μεταρρυθμιστής, για να μπορέσει από αυτήν τη θέση να διαπραγματευτεί ευνοϊκότερους όρους για τους δημοσιονομικούς του στόχους» παρατηρεί ο αρθρογράφος.
Στο άρθρο γίνεται μακρά αναφορά στην προϊστορία της επένδυσης, από την εποχή που το 2001 μεταφέρθηκε το αεροδρόμιο στα Σπάτα μέχρι τις «ιδεολογικές αγκυλώσεις» επί κυβέρνησης Αλέξη Τσίπρα για μια επένδυση «σύμβολο του καπιταλισμού και της ελληνικής οικονομικής ολιγαρχίας».
Ο αρθρογράφος αναφέρεται και στην «τρικλοποδιά», όπως τη χαρακτηρίζει ο ίδιος, από τους αρχαιολόγους «που για να σταματήσουν την επένδυση υποστήριξαν ότι κάτω από τους διαδρόμους, στους οποίους επί 60 χρόνια προσγειώνονταν αεροπλάνα πολλών τόνων, πιθανόν να υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα και θα πρέπει πρώτα να γίνουν ανασκαφές».