Στην ανταμοιβή των πελατών της που ανταποκρίνονται με συνέπεια στην εξυπηρέτηση των στεγαστικών δανείων της προχωρά άμεσα η Εθνική Τράπεζα.
Στην ανταμοιβή των πελατών της που ανταποκρίνονται με συνέπεια στην εξυπηρέτηση των στεγαστικών δανείων της προχωρά άμεσα η Εθνική Τράπεζα.
Η επιβράβευση μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος στο τέλος κάθε έτους και αφορά τους πελάτες στεγαστικών δανείων που υπήρξαν έως τώρα συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, βάσει των κριτηρίων του προγράμματος.
Η Εθνική είναι η πρώτη τράπεζα που σχεδίασε και υλοποιεί το Πρόγραμμα Ανταμοιβής της συνέπειας των πελατών της. Με τον τρόπο αυτό, όπως σημειώνει, αποδεικνύει έμπρακτα ότι αναγνωρίζει την προσπάθεια των πελατών της να ανταποκριθούν στις δανειακές τους υποχρεώσεις μέσα στη δύσκολη οικονομικά συγκυρία των τελευταίων ετών και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της ότι δουλεύει συστηματικά για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
Στο πλαίσιο αυτό, οι ενήμεροι δανειολήπτες της Εθνικής Τράπεζας ανταμείβονται με τρείς τρόπους :
Στο Πρόγραμμα Ανταμοιβής Πελατών εντάσσονται οι πελάτες των οποίων η εκταμίευση του δανείου έγινε πριν από τουλάχιστον πέντε χρόνια και είναι ενήμεροι για το χρονικό αυτό διάστημα. Οι πελάτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα go4more, έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν δωρεάν από όλα τα κανάλια της Τράπεζας. Το πρόγραμμα θα είναι σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 και οι πελάτες θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για τους όρους και τις προϋποθέσεις από το δίκτυο καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας.
Σύμφωνα με τον Παύλο Μυλωνά, διευθύνοντα σύμβουλο της Εθνικής Τράπεζας, «η Εθνική επιβραβεύει τους συνεπείς δανειολήπτες, τους πελάτες που με μόχθο έμειναν ενήμεροι αυτά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης για να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους στην τράπεζα. Είναι μια πρωτοβουλία που βρίσκεται σε απόλυτη αντιστοιχία με τις αρχές περί του αισθήματος δικαίου και τις κοινωνικές αξίες που υπηρετεί σταθερά η Εθνική Τράπεζα».