Στην Ινδία επεκτείνει η Dell τις δραστηριότητές της δημιουργώντας άλλο ένα μεγάλο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Το νέο κέντρο εξυπηρέτησης πρόκειται να ιδρυθεί στην πόλη Gurgaon. Η Dell διαθέτει ήδη κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στις πόλεις Bangalore, Hyderabad και Mohali, που αποτελούν μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου εξυπηρέτησης πελατών που αριθμεί 30 γεωγραφικές περιοχές.
Το κέντρο εξυπηρέτησης του Gurgaon αναμένεται να δημιουργήσει από 700 έως και 1.000 επιπλέον θέσεις απασχόλησης στις ήδη υπάρχουσες 10.000 θέσεις που έχει δημιουργήσει η Dell στην Ινδία μέχρι το τέλος του 2006, αρχικά από μία προσωρινή μονάδα που θα ανοίξει τον Απρίλιο, και έπειτα από μια μονάδα 250.000 τετραγωνικών μέτρων, η οποία σχεδιάζεται να λειτουργήσει σύντομα.