Έρευνα σε καταστήματα κι επιχειρήσεις του Πειραιά πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, με βασικό σκοπό την ιεράρχηση των κυριότερων προβλημάτων που απασχολούν την τοπική αγορά.
Έρευνα σε καταστήματα κι επιχειρήσεις του Πειραιά πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος της πόλης, με βασικό σκοπό την ιεράρχηση των κυριότερων προβλημάτων που απασχολούν την τοπική αγορά.
Η έρευνα, που διεξήχθη την εβδομάδα από 24 έως 28 Ιουνίου σε 200 καταστήματα/επιχειρήσεις του Πειραιά, διενεργήθηκε για να συμβάλλει επίσης στην ενημέρωση όλων των υποψήφιων πολιτικών ενόψει του σχεδιαζόμενου πλάνου για την επόμενη μέρα μετά τις βουλευτικές εκλογές.
Με βάση τα αποτελέσματά της, οι επιχειρηματίες κατέταξαν τα σημαντικότερα προβλήματα ως εξής:
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις εκφράζουν ανησυχίες για τον «σκληρό και άνισο ανταγωνισμό» που δέχονται από τις πολυεθνικές-υπερκαταστήματα, καθώς και για τη μεγάλη αύξηση του διαδικτυακού εμπορίου, ιδιαίτερα από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού.
Πηγή: ΑΜΠΕ