Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, η οικονομική προστιθέμενη αξία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας ανήλθε στο 0,4% για το 2018, από τον Οργανισμό δόθηκαν 18,3 εκατ. σε φόρους και 14,3 εκατ. σε ασφαλιστικές εισφορές, ενώ οι επενδύσεις υποχρεωτικές και μη του ΟΛΠ ανήλθαν σε 22.888.827 ευρώ εκ των οποίων 20.301.000 ήταν σε νέες υποδομές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, η οικονομική προστιθέμενη αξία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας ανήλθε στο 0,4% για το 2018, από τον Οργανισμό δόθηκαν 18,3 εκατ. σε φόρους και 14,3 εκατ. σε ασφαλιστικές εισφορές, ενώ οι επενδύσεις υποχρεωτικές και μη του ΟΛΠ ανήλθαν σε 22.888.827 ευρώ εκ των οποίων 20.301.000 ήταν σε νέες υποδομές.
«Αισθάνομαι μία δικαίωση αυτή τη στιγμή, δεδομένου ότι πριν τρία χρόνια η ελληνική κυβέρνηση πήρε τη μεγάλη απόφαση μέσα από ένα σκληρό διαγωνισμό και προχώρησε στην παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά προς την Cosco» τόνισε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας, κατά την παρουσίαση της έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2018 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο κ.Πιτσιόρλας τόνισε ότι τρία χρόνια μετά και παρά την αλματώδη ανάπτυξη του λιμανιού η τιμή της μετοχής του ΟΛΠ δεν έχει φθάσει ακόμα την τιμή πώλησης.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Captain Fu Chengqiu είπε ότι ο ΟΛΠ, από τη δημιουργία του το 1930, παρουσιάζει σήμερα τα πιο σημαντικά αποτελέσματα στην ιστορία του, ενώ ζήτησε τη συνεργασία όλων των εργαζομένων στην προσπάθεια για επίτευξη των στόχων της εταιρείας για αύξηση των εσόδων και μείωση των δαπανών»
Προσέθεσε ότι θα πρέπει να υπάρχει συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες, ενώ ανέφερε ότι μέσω αυτής της έκθεσης ο ΟΛΠ γίνεται πιο διαφανής απέναντι στην κοινωνία. Θέλουμε να κάνουμε το λιμάνι Πειραιά μία γέφυρα μεταξύ Ελλάδας και Κίνας τόνισε ο Captain Fu Chengqiu
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεση εταιρικής υπευθυνότητας, η λειτουργία του ΟΛΠ Α.Ε. έχει δημιουργήσει 1.016 άμεσες θέσεις εργασίας, 1.903 έμμεσες θέσεις εργασίας και 1.190 επαγόμενες θέσεις εργασίας. Αντίστοιχα πάνω από 4,2 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν για τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.
Τουλάχιστον 1.800.000 επενδύθηκαν σε υπηρεσίες με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και μείωση κατά 11% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, με την εγκατάσταση του Φωτοβολταϊκού Συστήματος, που αντιστοιχεί σε μείωση 600tn CO2.
O αναπληρωτής Δημοσίων Σχέσεων και εκπρόσωπος Επενδυτών του Οργανισμού, Νεκτάριος Δεμενόπουλος, ανέφερε ότι το 2018 ο αριθμός διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι άγγιξε τα 5 εκατ. TEU που είχε ως αποτέλεσμα των λιμάνι του Πειραιά να καταστεί δεύτερο στη Μεσόγειο. Προσέθεσε ότι ο τζίρος της εταιρείας το 2018 από τα 110 εκατ. ευρώ ανήλθε στα 130 εκατ. ευρώ, ενώ η μετοχή του ΟΛΠ παρουσίασε αύξηση 50% στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Τόνισε ότι στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών του λιμανιού, ενώ προτεραιότητα παραμένει η συνεχής η εκπαίδευση του προσωπικού και η φροντίδα για το περιβάλλον. Στόχος επίσης της διοίκησης, συμπλήρωσε, είναι η ανάπτυξη του λιμανιού να συνδεθεί παράλληλα με την ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ