Mπορεί χθες οι προβολείς να έπεσαν στην Airbus και παραγγελία των 100 αεροσκαφών, αλλά κατά τη δεύτερη ημέρα της Διεθνούς Έκθεσης στο Παρίσι την παράσταση έκλεψε η Boeing. H δοκιμαζόμενη αμερικανική αεροναυπηγική εταιρεία ανακοίνωσε τις πρώτες συμφωνίες της από τον Μάρτιο, όταν και καθηλώθηκαν τα 737Max εξαιτίας της εμπλοκής τους σε δύο αεροπορικές τραγωδίες.
Mπορεί χθες οι προβολείς να έπεσαν στην Airbus και παραγγελία των 100 αεροσκαφών, αλλά κατά τη δεύτερη ημέρα της Διεθνούς Έκθεσης στο Παρίσι την παράσταση έκλεψε η Boeing. H δοκιμαζόμενη αμερικανική αεροναυπηγική εταιρεία ανακοίνωσε τις πρώτες συμφωνίες της από τον Μάρτιο, όταν και καθηλώθηκαν τα 737Max εξαιτίας της εμπλοκής τους σε δύο αεροπορικές τραγωδίες.
Έκλεισε την πώληση 30 αεροσκαφών 787 Dreamliner στην Κorea Air, που έχει ήδη 11 τέτοια αεροσκάφη στον στόλο της. Πολύ πιο σημαντική όμως ήταν η προκαταρκτική συμφωνία με την IAG. H μητρική της British Airways υπέγραψε «επιστολή πρόθεσης» για την αγορά 200 αεροσκαφών 737Max αξίας 24 δισ. δολαρίων βάσει των τιμών καταλόγου.
Εφόσον η συμφωνία οριστικοποιηθεί και γίνει επίσημη, τα αεροσκάφη θα παραδοθούν από το 2023 έως το 2027. Πρόκειται για μία «νίκη» για τον αμερικανικό κολοσσό, όπως σχολιάζουν οι αναλυτές, καθώς υπήρχε ο φόβος ότι οι αεροπορικές εταιρείες δύσκολα θα εμπιστευθούν το συγκεκριμένο μοντέλο.
Υπενθυμίζεται ότι τον Απρίλιο και τον Μάιο η Boeing δεν είχε καταφέρει να κλείσει καμία συμφωνία, αφού πάλευε ακόμη να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών.
naftemporiki.gr