ΣΤΟ στάδιο των συνομιλιών να αγοράσει και να παράγει μέρη αεροσκαφών με την China Aviation Industry Corp. I, βρίσκεται η Bombardier Inc., η τρίτη μεγαλύτερη βιομηχανία κατασκευής εμπορικών αεροσκαφών στον κόσμο, στο πλαίσιο ενός σχεδίου ύψους 2,1 δισ. δολ. για την αναζωογόνηση της νέας γραμμής παραγωγής αεροσκαφών.
Η Bombardier στις 31 Ιανουαρίου, ματαίωσε τα σχέδια για τα C Series, επειδή δεν μπορούσε να βρει αεροπορικές εταιρείες πελάτες. Ακόμη, βρίσκεται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων με την AVIC I, τη μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών της Κίνας, για την παραγωγή κάποιων μεγάλων μερών του αεροσκάφους, εάν κατασκευαστεί, σύμφωνα με τον διευθυντή του νέου προγράμματος εμπορικών αεροσκαφών της εταιρείας, Benjamin Boehm, μιλώντας σήμερα στη Σιγκαπούρη, χωρίς όμως να αναφερθεί σε λεπτομέρειες.
Μια συμφωνία με την AVIC I, εταιρεία που προμηθεύει με πόρτες και άλλα εξαρτήματα τα αεροσκάφη της Bombardier planes, ενδέχεται να βοηθήσει την εταιρεία που εδρεύει στο Μόντρεαλ να αρχίσει και πάλι την ανάπτυξη του αεροσκάφους που μπορεί να μεταφέρει από 100 έως 130 ανθρώπους. Οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού μεταφορικού κόστους στην Ασία, αυξάνουν την αγορά αεροσκαφών με 100 έως 150 θέσεις, ωθώντας πέρυσι τις παραγγελίες στην Airbus SAS και την Boeing Co. σε επίπεδα ρεκόρ για τα μοντέλα τους Α320 και 737 αντιστοίχως.
«Η Bombardier ελπίζει ότι η κρατική AVIC I μπορεί να καταστεί ένας πολύ σημαντικός συνεργάτης στην κατασκευή των αεροσκαφών C Series», επεσήμανε ο Boehm μιλώντας κατά τη διάρκεια της έκθεσης Asian Aerospace 2006, που πραγματοποιείται στη Σιγκαπούρη.