Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος, τόσο σε επίπεδο επιχειρηματικής δραστηριότητας όσο και σε μετοχικές τιμές, στην περίπτωση που τα οικονομικά της Tesla οδηγήσουν στην κατάρρευση της εταιρείας ηλεκτροκίνητων οχημάτων του Ίλον Μασκ, όπως προβλέπουν αναλυτές της Sanford C. Bernstein & Co.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος, τόσο σε επίπεδο επιχειρηματικής δραστηριότητας όσο και σε μετοχικές τιμές, στην περίπτωση που τα οικονομικά της Tesla οδηγήσουν στην κατάρρευση της εταιρείας ηλεκτροκίνητων οχημάτων του Ίλον Μασκ, όπως προβλέπουν αναλυτές της Sanford C. Bernstein & Co.
H αρχική επιτυχία της Tesla με το Model S, το οποίο ανταγωνίστρια αυτοκινητοβιομηχανία το είχε χαρακτηρίσει «εντυπωσιακό», είχε ενισχύσει τις προσδοκίες ότι τα νέα συστήματα με μπαταρία θα ξεπεράσουν σύντομα τα οχήματα με συμβατικούς κινητήρες, προσδοκίες που πίεσαν προς τα κάτω τις μετοχές κατασκευαστών παραδοσιακού εξοπλισμού, ανέφερε σε έκθεσή του ο Μαξ Γουορμπάρτον, αναλυτής της Bernstein.
Tώρα όμως, η Tesla -που έχει την έδρα της στην Καλιφόρνια- φαίνεται ότι «διαρθρωτικά δεν είναι κερδοφόρος», με υψηλά κόστη, πολύ μικρότερη του αναμενομένου αγορά για τα μοντέλα της και τεχνολογία που δεν είναι πλέον μοναδική, εξηγεί ο Γουορμπάρτον. Στον αντίποδα, η Mercedes-Benz της Daimler και η BMW, όχι μόνο συνεχίζουν να παράγουν ρευστότητα, αλλά σύντομα θα παρουσιάσουν περισσότερα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
«Μια οικονομική αποτυχία της Tesla θα υποχρεώσει τους επενδυτές να αλλάξουν άποψη για τους παραδοσιακούς ομίλους αυτοκινήτων... όλα αυτά θα είναι θετικά για τις αποτιμήσεις των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών και ειδικά για τα γερμανικά premium brands».