ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ, κατά 19% κέρδη εμφάνισε το 2005, μετά τη μείωση του κόστους, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα της μπύρας
Heineken Premium Light στις ΗΠΑ, η τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιΐα της Ευρώπης, Heineken NV.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 761 εκατ. ευρώ (907,2 εκατ. δολ.) ή 1,55 ευρώ ανά μετοχή από 642 εκατ. ευρώ ή 1,31 ευρώ ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Αμστερνταμ, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 7,3%, φθάνοντας στα 10,8 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη είναι τα πρώτα που ανακοινώνει ο Jean-Francois van Boxmeer, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του ανώτατου εκτελεστικού διευθυντή της εταιρείας τον Οκτώβριο. Οι μετοχές της Heineken, παραγωγού της μπύρας Amstel, σημείωσαν χθες άνοδο 1 σεντ, φθάνοντας στα 29,55 ευρώ η μία στο Αμστερνταμ. Το 2005, σημείωσαν άνοδο 9,2%, χαμηλότερη της ανόδου των μεγαλύτερων ανταγωνιστριών της, InBev NV και SABMiller Plc.