Αν και είχε ένα καλό ξεκίνημα το 2019, η Maersk προειδοποιεί για «αξιοσημείωτες αβεβαιότητες», οι οποίες πηγάζουν από τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις και θα μπορούσαν να πλήξουν τις δραστηριότητές της.
Αν και είχε ένα καλό ξεκίνημα το 2019, η Maersk προειδοποιεί για «αξιοσημείωτες αβεβαιότητες», οι οποίες πηγάζουν από τις παγκόσμιες εμπορικές εντάσεις και θα μπορούσαν να πλήξουν τις δραστηριότητές της.
«Οι νέοι δασμοί θα μπορούσαν να περιορίσουν την αναμενόμενη ανάπτυξη του παγκόσμιου όγκου των κοντέινερς κατά 1 ποσοστιαία μονάδα» προειδοποιεί η εταιρεία. Συγκεκριμένα υπολογίζει ότι φέτος η μεταφορά εμπορευματοκιβωτιών θα αυξηθεί με ρυθμούς μόλις 1% έως 3%, ύστερα από άνοδο 4% πέρυσι.
«Οι πιο βραδείς ρυθμοί στην αύξηση της ζήτησης αντανακλούν την ευρύτερη επιβράδυνση των μεγάλων οικονομιών του πλανήτη» σύμφωνα με την ανακοίνωση της Maersk, η οποία και αποκάλυψε τα σχέδιά της για επαναγορά ιδίων μετοχών ύψους 1,5 δισ. δολαρίων, αλλά και νέα μερισματική πολιτική, που προβλέπει ετήσια καταβολή στους μετόχους 30% με 50% των καθαρών κερδών.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους η εταιρεία εμφάνισε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ύψους 1,24 δισ. δολαρίων, αρκετά κοντά στις προβλέψεις, που τα ήθελαν στα 1,25 δισ. δολάρια. Τα έσοδά της ήταν 9,54 δισ. δολάρια, έναντι προβλέψεων σε έρευνα του Reuters για 9,62 δισ. δολάρια. Για το σύνολο του έτους η Maersk εξακολουθεί να στοχεύει σε κέρδη περίπου 5 δισ. δολαρίων.
naftemporiki.gr