ΑΥΞΗΣΗ 22% σημείωσαν το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, της μεγαλύτερης εταιρείας ειδών πολυτελείας στον κόσμο, καθώς οι αγοραστές στην Ευρώπη και την Ασία, αγόρασαν περισσότερα δερμάτινα είδη και ρούχα με το σήμα Vuitton.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 881 εκατ. ευρώ (1,05 δισ. δολ.) από 725 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg. Εννέα οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν, προέβλεπαν ότι κατά μέσον όρο η εταιρεία θα εμφάνιζε κέρδη 902 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις, κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο σημείωσαν άνοδο 13%.
Η LVMH, της οποίας τα προϊόντα περιλαμβάνουν από την σαμπάνια Krug μέχρι τα αρώματα Guerlain, ευνοήθηκε από τη έναρξη λειτουργίας του έβδομου καταστήματός της στο Παρίσι, καθώς ανέκαμψε η ζήτηση στην Ευρώπη. Το τμήμα των δερμάτινων ειδών της εταιρείες που συμβάλλει τα μέγιστα στα έσοδα, επίσης αύξησε τις πωλήσεις του στην Ασία, καθώς η οικονομία της Ιαπωνίας ανέκαμψε και η εταιρεία άνοιξε καταστήματα στο Πεκίνο και το Χονγκ Κονγκ.
Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται καταστήματα duty-free στα αεροδρόμια και τα καταστήματα καλλυντικών Sephora, είπε, ότι η ανάπτυξή της θα είναι σημαντική φέτος.
Οι μετοχές της εταιρείας, σημείωσαν πέρυσι άνοδο 33%, λιγότερη της ανόδου 39% των 16 μετοχών των εταιρειών που αποτελούν τον δείκτη Bloomberg Europe Fashion Index. Η Lehman αναθεώρησε προς τα πάνω την εισήγησή της για τις μετοχές της εταιρείας στις 28 Φεβρουαρίου, στο «overweight».
Για το σύνολο της χρήσης η εταιρεία είπε ότι τα κέρδη της σημείωσαν αύξηση 21%, στο 1,44 δισ. ευρώ. Το Bloomberg υπολόγισε τα αποτελέσματα του δευτέρου εξαμήνου, μετά την αφαίρεση των στοιχείων του πρώτου εξαμήνου, από το σύνολο της χρήσης, της οποίας τα αποτελέσματα ανακοίνωσε σήμερα η LVMH.
Η ανάκαμψη των ταξιδίων αύξησε τα κέρδη της εταιρείας στο τμήμα λιανικής κατά 46%, στα 347 εκατ. ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η LVMH είπε ότι θα αυξήσει το μέρισμά της κατά 21% στο 1,15 ευρώ ανά μετοχή.