Εγκαταλείπει η Thyssenkrupp τα σχέδια της να σπάσει σε δύο ξεχωριστές εταιρείες. Αντ'αυτού θα διαχωρίσει μόνο την μονάδα κατασκευής ανελκυστήρων, με εισαγωγή της στο χρηματιστήριο. Παράλληλα η γερμανική βιομηχανία ανακοίνωσε ότι τα σχέδια για μία ευρωπαϊκή κοινοπραξία χάλυβα με την Tata Steel οδεύουν πιθανότατα προς ναυάγιο, αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να απορρίψει τη συμφωνία, κρίνοντας μη ικανοποιητικές τις παραχωρήσεις των δύο εταιρειών.
Εγκαταλείπει η Thyssenkrupp τα σχέδια της να σπάσει σε δύο ξεχωριστές εταιρείες. Αντ'αυτού θα διαχωρίσει μόνο την μονάδα κατασκευής ανελκυστήρων, με εισαγωγή της στο χρηματιστήριο. Παράλληλα η γερμανική βιομηχανία ανακοίνωσε ότι τα σχέδια για μία ευρωπαϊκή κοινοπραξία χάλυβα με την Tata Steel οδεύουν πιθανότατα προς ναυάγιο, αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να απορρίψει τη συμφωνία, κρίνοντας μη ικανοποιητικές τις παραχωρήσεις των δύο εταιρειών.
Οι επενδυτές υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό την αλλαγή σχεδίων, με τη μετοχή της να απογειώνεται 19%, έχοντας νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα υποχωρήσει σε χαμηλά 15 ετών. Οι μετοχές της Thyssenkrupp έχουν χάσει περισσότερο από το 40% της αξίας τους από τότε που ανακοινώθηκαν τα σχέδια να σπάσει στα δύο, πέρυσι.
Τόσο τα σχέδια για διαχωρισμό των δραστηριοτήτων όσο και εκείνα για κοινοπραξία με την ινδική Tata στο μέτωπο της χαλυβουργίας είχαν ως στόχο να αμβλύνουν την πίεση από ακτιβιστές μετόχους για βελτίωση της κερδοφορίας. Ήρθαν δε στον απόηχο μίας κρίσης στα ανώτατα κλιμάκια της διοίκησης, που είχε ως αποτέλεσμα το περασμένο καλοκαίρι η εταιρεία να χάσει τόσο τον διευθύνοντα συμβουλό της όσο και τον πρόεδρός της μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από WSJ