H αύξηση των δαπανών για επενδύσεις και οι προβλέψεις άνω του ενός δισ. ευρώ για κάλυψη νομικών απαιτήσεων έβαλαν απότομο «φρένο» στα κέρδη της BMW, παρά τις αυξημένες πωλήσεις πολυτελών οχημάτων. Τα λειτουργικά κέρδη του γερμανικού ομίλου αυτοκινήτων έκαναν βουτιά 78% στο πρώτο τρίμηνο, στα 589 εκατ. ευρώ.
H αύξηση των δαπανών για επενδύσεις και οι προβλέψεις άνω του ενός δισ. ευρώ για κάλυψη νομικών απαιτήσεων έβαλαν απότομο «φρένο» στα κέρδη της BMW, παρά τις αυξημένες πωλήσεις πολυτελών οχημάτων. Τα λειτουργικά κέρδη του γερμανικού ομίλου αυτοκινήτων έκαναν βουτιά 78% στο πρώτο τρίμηνο, στα 589 εκατ. ευρώ.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προειδοποίησε τον προηγούμενο μήνα τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας ότι αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο επιβολής τσουχτερών προστίμων για παράνομη συνεργασία στην τεχνολογία μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η BMW αρνείται ότι συμμετείχε σε δραστηριότητες που αντιβαίνουν στον θεμιτό ανταγωνισμό και αμφισβητεί τις κατηγορίες της Κομισιόν.
Ο γερμανικός όμιλος επανέλαβε ότι αναμένει ότι τα κέρδη προ φόρων του 2019 θα είναι χαμηλότερα σε σύγκριση με την κερδοφορία του 2018. Παράλληλα, βλέπει μειωμένες πωλήσεις αυτοκινήτων στο πρώτο ήμισυ του 2019, διατήρησε όμως το στόχο για αύξηση πωλήσεων στο σύνολο του έτους.
Τα λειτουργικά κέρδη 589 εκατ. ευρώ ήταν κατώτερα των προβλέψεων για κέρδη 666 εκατ. ευρώ. Το τμήμα αυτοκινήτου εμφάνισε ζημίες προ φόρων και τόκων ύψους 310 εκατ. ευρώ.