Αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 3,5% ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο, γεγονός που οφείλεται στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών αλλά και στους βελτιωμένους ρυθμούς αύξησης των μη-ανθρακούχων αναψυκτικών κατά 4,3%.
Αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 3,5% ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC στο πρώτο τρίμηνο, γεγονός που οφείλεται στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών αλλά και στους βελτιωμένους ρυθμούς αύξησης των μη-ανθρακούχων αναψυκτικών κατά 4,3%.
Τα αποτελέσματα της Coca-Cola HBC αποκλιμάκωσαν τις ανησυχίες για τις προοπτικές της εταιρείας, μετά την προειδοποίηση ότι η αναμενόμενη οικονομική επιβράδυνση σε ορισμένες αγορές θα οδηγήσει σε μείωση των καταναλωτικών δαπανών.
Τα έσοδα της Coca-Cola HBC ανήλθαν στο 1,41 δισ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο, αυξημένα κατά 4,4%.
Οι όγκοι πωλήσεων στις ανεπτυγμένες αγορές αυξήθηκαν κατά 0,2%, με διατήρηση της αύξησης των πωλήσεων σε Ιρλανδία και Ελλάδα και αξιοσημείωτη βελτίωση στην Ιταλία, παρά τον αντίκτυπο της χρονικής συγκυρίας του Πάσχα. Αντιστοίχως, οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 2,6%, παρά την πολύ ισχυρή αύξηση κατά 11,8% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Στις αναδυόμενες αγορές, τα έσοδα από πωλήσεις ήταν αυξημένα κατά 6,4%, στα 612,9 εκατ. ευρώ, με ενθαρρυντική αύξηση στη Νιγηρία και διατήρηση των ισχυρών επιδόσεων στη Ρωσία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία.
Η εταιρεία πρότεινε ειδικό μέρισμα, ύψους δύο ευρώ ανά μετοχή.