ΣΤΑ χαμηλότερα επίπεδα τεσσάρων μηνών υποχώρησε τον Φεβρουάριο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη Βρετανία, καθώς ο κόσμος έγινε πιο απαισιόδοξος για την κατάσταση της οικονομίας και λιγότερο πρόθυμος να δαπανήσει, σύμφωνα με έρευνα της Nationwide Building Society.
Ο δείκτης υποχώρησε 4 μονάδες, στις 94 σύμφωνα με την τρίτη μεγαλύτερη τράπεζα υποθηκών της Βρετανίας. Η Nationwide ρώτησε 1.000 ανθρώπους από τις 23 Ιανουαρίου έως και τις 20 Φεβρουαρίου.
Οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν τη μεγαλύτερη υποχώρηση σε 13 μήνες τον Ιανουάριο, καθώς οι καταναλωτές είχαν τεράστια έξοδα για καύσιμα που περιόρισαν τις δαπάνες, σύμφωνα με τα κυβερνητικά στοιχεία. Η Bank of England, βασίζεται στην αύξηση των καταναλωτικών δαπανών για την τόνωση της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης φέτος, μετά από υποχώρησή της στα χαμηλότερα επίπεδα 13 ετών, το 2005.
Οι όγκοι πωλήσεων στον τομέα παροχής υπηρεσιών καταναλωτών, όπως στα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και τους κινηματογράφους, υποχώρησαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2003 το τρίμηνο έως και τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με την Confederation of British Industry, τη δεύτερη μεγαλύτερη ένωση εργοδοτών της Βρετανίας.
Η Recruitment & Employment Confederation και οι λογιστές της KPMG είπαν ότι οι εργασίες και οι μισθοί, μειώθηκαν τον Φεβρουάριο.
Ο δείκτης που μετρά τον αριθμό των ανθρώπων που τοποθετήθηκαν σε μόνιμες θέσεις εργασίας, υποχώρησε στο 53,7 από το 55,2 και στα χαμηλότερα επίπεδα 31 μηνών, ενώ ο δείκτης της αύξησης των μισθών μεταξύ του μόνιμου προσωπικού, υποχώρησε στο 56,4 από το 57,9 και στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο. Ο δείκτης πάνω από το 50 καταδεικνύει ανάπτυξη.