Το 737 Max 8 δεν είναι κατάλληλο για όλα τα αεροδρόμια. Αυτό είχε παραδεχθεί σε νομικό έγγραφο η Boeing πριν ακόμη την συντριβή του μοιραίου αεροσκάφους των Αιθιοπικών Αερογραμμών τον περασμένο μήνα.
Το 737 Max 8 δεν είναι κατάλληλο για όλα τα αεροδρόμια. Αυτό είχε παραδεχθεί σε νομικό έγγραφο η Boeing πριν ακόμη την συντριβή του μοιραίου αεροσκάφους των Αιθιοπικών Αερογραμμών τον περασμένο μήνα.
Όπως εξηγούσε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα λεγόμενα «high/hot» αεροδρόμια, δηλαδή σε αυτά που βρίσκονται σε υψηλό υψόμετρο. Το Διεθνές Αεροδρόμιο Bole της Αντίς Αμπέμπα εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Μέχρι στιγμής τα χαρακτηριστικά του αιθιοπικού αεροδρομίου δεν είχαν προσδιοριστεί ως παράγοντας που θα μπορούσε να οδηγήσει στη συντριβή από ειδικούς. Θα μπορούσε ωστόσο να είναι ένα στοιχείο που επιδείνωσε περαιτέρω τις συνθήκες για τους πιλότους.
Δεδομένα που ήρθαν την περασμένη εβδομάδα στο φως αποκάλυψαν ότι οι πιλότοι δεν έκοψαν ταχύτητα μετά την απογείωση, ενώ θα έπρεπε να το έχουν κάνει. Το σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους ωθούσε την μύτη προς τα κάτω λιγότερο δύο λεπτά μετά την απογείωση, εξαιτίας προβλήματος στον αισθητήρα. Οι πιλότοι ακολούθησαν όλες τις οδηγίες που προβλέπονταν από την Boeing για να το σηκώσουν, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Πηγή: Bloomberg