Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2006 17:43

Η «συνταγή» για τις εξαγωγές παραδοσιακών προϊόντων

Στην αύξηση των εξαγωγών με περισσότερα, ποιοτικά και επώνυμα ελληνικά προϊόντα στοχεύει ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ). Στο πλαίσιο αυτό, το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο Γαστρονομίας και της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων, Οίνων και Ποτών http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/03/15/1166588.htm που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αθήνα στο Μέγαρο Μουσικής, αποτελεί μια νέα, σημαντική ενέργεια του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και του ΟΠΕ που σκοπό έχει να προβάλει την πρωτοβουλία «Κέρασμα» και τις διατροφικές αξίες της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ Παναγιώτης Δρόσος αναφέρθηκε στις δράσεις του ΟΠΕ για τη βελτίωση της θέσης των ελληνικών τροφίμων και ποτών στη διεθνή αγορά. Παράλληλα ανέφερε ότι το 2005 ο κλάδος τροφίμων και ποτών σημείωσε αύξηση εξαγωγών 24% σε όλες τις αγορές. Οπως τόνισε ο κ. Δρόσος, ο ΟΠΕ, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, σχεδιάζει ενέργειες για την επόμενη τριετία, ώστε να αξιοποιηθεί με επιτυχία η δυναμική των ελληνικών προϊόντων.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις επεξεργασίας και τυποποίησης παραδοσιακών προϊόντων, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Ευάγγελος Καλούσης, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές στους τομείς ποιότητας, ασφάλειας, συσκευασίας. Ο συνδυασμός ιδιαίτερης πρώτης ύλης και παραδοσιακών γεύσεων προσαρμοσμένων στις σύγχρονες απαιτήσεις του καταναλωτή, είναι η «συνταγή» που συμβάλλει στην είσοδο των παραδοσιακών προϊόντων σε καινούργιες αγορές.

ΑΠΕ-ΜΠΕ