Άκρως απογοητευτικές ήταν οι επιδόσεις της Tesla το πρώτο τρίμηνο, καθώς η αμερικανική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινητων δυσκολεύθηκε να παραδώσει το νέο Mode 3 compact στους πελάτες της στην Ευρώπη και την Κίνα.
Άκρως απογοητευτικές ήταν οι επιδόσεις της Tesla το πρώτο τρίμηνο, καθώς η αμερικανική εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινητων δυσκολεύθηκε να παραδώσει το νέο Mode 3 compact στους πελάτες της στην Ευρώπη και την Κίνα.
H αυτοκινητοβιομηχανία της Σίλικον Βάλεϊ είδε τις παραδόσεις το πρώτο τρίμηνο του έτους να κάνουν βουτιά 31% στα 63.000 οχήματα, με την επίδοση να είναι χειρότερη και από τις ήδη υποβαθμισμένες εκτιμήσεις των αναλυτών. Σύμφωνα με τη FactSet κατά μέσο όρο προβλεπόταν πτώση των παραδόσεων στα 73.500 οχήματα.
Οι αναησυχίες για τις πολύ χαμηλές ταχύτητες των παραδόσεων στην αρχή του 2019 (η Tesla εγγράφει τις πωλήσεις όταν παραδίδεται το αυτοκίνητο) έχουν εγείρει ερωτηματικά για τη δυνατότητα της εταιρείας να ανταποκριθεί στους φιλόδοξους στόχους των πωλήσεών τους, ύστερα από δύο χρόνια μάχης να αυξήσει την παραγωγή του Model 3, του πλέον προσιτού οικονομικά μοντέλου της.
Η Tesla έχει μειώσει τρεις φορές την τιμή έναρξης του Model 3 μέσα στο πρώτο τρίμηνο, φτάνοντας στην εδώ και καιρό υπεσχημένη τιμή των 35.000 δολαρίων. Αυτό σύμφωνα με ορισμένους αναλυτές σημαίνει ότι έχει πιθανότατα περιοριστεί δραστικά η ζήτηση για πιο ακριβές εκδοχές του μοντέλου.
Η ίδια η εταιρεία πάντως απέδωσε την επιβράδυνση στις προκλήσεις, που συνδέονται με το να μεταφέρει το Model 3 για πρώτη φορά στο εξωτερικό. Τόνισε δε πως έως και 10 ημέρες πριν από τη λήξη του τριμήνου είχε παραδώσει μόνο το ήμισυ των παραγγελιών στο εξωτερικό.
naftemporiki.gr