Μια νέα υπηρεσία που απευθύνεται σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης δημιούργησε η Vodafone.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η συγκεκριμένη υπηρεσία ενεργοποιείται σε συμβατά κινητά τηλέφωνα και εκφωνεί στο χρήστη τις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του, με τη χρήση τεχνολογίας «αληθινής φωνής» (Real Speak).
Η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε με βάση τις ανάγκες των ατόμων με προβλήματα όρασης, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών.
Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους πελάτες Vodafone, είτε με συμβόλαιο, σε οποιοδήποτε πρόγραμμα χρήσης, είτε με καρτοκινητό.
Η ενεργοποίησή της μπορεί να γίνει Πανελλαδικά, σε κάθε σημείο πώλησης της Vodafone.
Η εταιρεία παρέχει εντελώς δωρεάν τη συγκεκριμένη υπηρεσία στους πελάτες που θα προσκομίζουν δικαιολογητικό αναπηρίας (μερική ή ολική τύφλωση) επικυρωμένο από επίσημους κρατικούς φορείς.
Μαζί με την υπηρεσία παρέχεται –επίσης χωρίς χρέωση- ένα audio CD με τις οδηγίες χρήσης , καθώς και ένα δίφυλλο ενημερωτικό φυλλάδιο σε γραφή Braille.
Η υπηρεσία ενεργοποιείται προς το παρόν, σε κινητά τηλέφωνα Symbian Series 60 όπως Nokia Ν70 και Nokia 6680.
Μεταξύ των λειτουργιών που εκφωνούνται είναι :
• Εισερχόμενα γραπτά μηνύματα (SMS)
• Γράμματα και λέξεις κατά τη σύνταξη γραπτού μηνύματος
• Αριθμοί ανά ψηφίο, ανά ζεύγος ή όλοι μαζί
• Κλήσεις (εισερχόμενες- εξερχόμενες)
• Τηλεφωνικός κατάλογος
• Κατάσταση μπαταρίας και σήματος δικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν ένα από τα σημεία πώλησης της Vodafone. Επιπλέον, οι συνδρομητές με συμβόλαιο μπορούν να επικοινωνούν με το 13830 και οι κάτοχοι καρτοκινητού με το 1251.