Σε ράλι επιδίδονται με το «καλημέρα» οι μετοχές της Hennes & Mauritz, καθώς η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών με τις οικονομικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου.
Σε ράλι επιδίδονται με το «καλημέρα» οι μετοχές της Hennes & Mauritz, καθώς η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών με τις οικονομικές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου.
Η μετοχή της έκανε έλμα έως και 16%, καθώς ανακοίνωσε ότι εμφάνισε προ φόρων κέρδη ύψους 1,04 δισ. σουηδικών κορόνων (112 εκατ. δολαρίων) το τρίμηνο, που έληξε τέλη Φεβρουαρίου. Αν και ήταν τα χαμηλότερα κέρδη πρώτου τριμήνου χρήσης εδώ και 18 χρόνια, ήταν σαφώς υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών, που είχαν τον τοποθετήσει τον πήχη στα 678 εκατ. κορόνες.
Ήταν μία πρώτη ένδειξη ότι αρχίζει να αντιμετωπίζει καλύτερα των αυξανόμενο ανταγωνισμό από online καταστήματα ένδυσης, όπως η Zalando, και από ανταγωνιστές χαμηλού κόστους, όπως η Primark.
Aν και το απόθεμα των προϊόντων, που έμειναν απούλητα, αυξήθηκε στο 18,6% από 17,9% το τέταρτο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης, η εταιρεία σημείωσε πως μέχρι στιγμής το δεύτερο τρίμηνο οι πωλήσεις της παρουσιάζουν αύξηση 7%.
Η H&M επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να συρρικνώσει το δίκτυο των καταστημάτων της στην Ευρώπη, αλλά και να επεκταθεί σε άλλες αγορές εκτός ηπείρου. Η Ευρώπη θα έχει 50 λιγότερα καταστήματα H&M στα τέλη του τρέχοντος έτους, αλλά ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων της εταιρείας παγκοσμίως θα αυξηθεί κατά 175.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters, BBC