Την προηγούμενη εβδομάδα κατέρριπτε το ένα ιστορικό ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας ως στήριγμα τις προβλέψεις για προσφορά που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Οι ενδείξεις όμως βραδύτερης οικονομικής ανάπτυξης έκαναν το παλλάδιο να χάσει τη λάμψη του, με το πολύτιμο μέταλλο να υποχωρεί για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση και με απώλειες που φθάνουν το 6%
Την προηγούμενη εβδομάδα κατέρριπτε το ένα ιστορικό ρεκόρ μετά το άλλο, έχοντας ως στήριγμα τις προβλέψεις για προσφορά που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Οι ενδείξεις όμως βραδύτερης οικονομικής ανάπτυξης έκαναν το παλλάδιο να χάσει τη λάμψη του, με το πολύτιμο μέταλλο να υποχωρεί για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση και με απώλειες που φθάνουν το 6%, οδεύοντας προς τη μεγαλύτερη πτώση των τελευταίων ετών.
Το αρνητικό σερί εγείρει ερωτήματα μήπως το πρόσφατο ράλι έχασε τη δυναμική του. Από την άλλη, ορισμένοι αναλυτές κάνουν λόγο για μια φούσκα που έσκασε. Το παλλάδιο, που χρησιμοποιείται σε καταλύτες αυτοκινήτων, είχε εκτοξευθεί σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, ξεπερνώντας το φράγμα των 1.600 δολαρίων και με άνοδο πάνω από 30% από τις αρχές του έτους.
Όμως οι ενδείξεις οικονομικής επιβράδυνσης –που προοιωνίζονται και μείωση της ζήτησης για αυτοκίνητα- οδήγησαν σε ρευστοποιήσεις, με τα hedge funds να μειώνουν τα στοιχήματα υπέρ του παλλαδίου και ολοένα και περισσότερους αναλυτές να προειδοποιούν για απότομη διόρθωση των τιμών. Το παλλάδιο έκανε βουτιά 6%, με την τιμή να υποχωρεί ενδοσυνεδριακά στα 1.360 δολάρια ανά ουγκιά.