Οι μεγάλες καθυστερήσεις, οι υπερβάσεις προϋπολογισμού και τα ναυάγια στα έργα υποδομών δεν είναι βεβαίως «ελληνικό» προνόμιο. Αυτό τον καιρό στις ΗΠΑ έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το φιάσκο στην κατασκευή μίας υπερυψωμένης σιδηροδρομικής γραμμής 20 μιλίων, που θα διαπερνούσε τοπία «παραδεισένιας» ομορφιάς από τις αγροτικές περιοχές της Χαβάης και τα προάστια του Δυτικού Οάχου και θα έφτανε στην καρδιά της Χονολουλού.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις, οι υπερβάσεις προϋπολογισμού και τα ναυάγια στα έργα υποδομών δεν είναι βεβαίως «ελληνικό» προνόμιο. Αυτό τον καιρό στις ΗΠΑ έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το φιάσκο στην κατασκευή μίας υπερυψωμένης σιδηροδρομικής γραμμής 20 μιλίων, που θα διαπερνούσε τοπία «παραδεισένιας» ομορφιάς από τις αγροτικές περιοχές της Χαβάης και τα προάστια του Δυτικού Οάχου και θα έφτανε στην καρδιά της Χονολουλού.
Περισσότερο από μία δεκαετία μετά τη σύλληψη της ιδέας, με τρεις δημάρχους και άλλους τρεις κυβερνήτες να έχουν περάσει, το project είναι ακόμη ημιτελές.
Η Χονολουλού έχει παγιδευθεί σε συνεχείς καθυστερήσεις γιατί ... βιάστηκε. Προχώρησε στον σχεδιασμό και την έναρξη της υλοποίησης, χωρίς να έχει τις πλήρεις εκθέσεις για τις επιπτώσεις στο έδαφος, το περιβάλλον, τα ζητήματα ασφαλείας, με αποτέλεσμα να υπάρξουν δικαστικές αποφάσεις, που έβαλαν φρένο και να απαιτηθούν σοβαρές τροποποιήσεις σε περίπου 100 συμβάσεις εργολάβων.
Έτσι ενώ το έργο είχε προϋπολογισμό 5 δισ. δολαρίων, έχουν ήδη δαπανηθεί 9 δισ. δολάρια και κανείς δεν είναι σίγουρος πόσα ακόμη θα χρειαστούν.
Πηγή: WSJ