Να παρέμβει η Κομισιόν για να μειωθεί το κόστος για τους καταναλωτές όταν χρησιμοποιούν δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, ζητά με ερώτησή του ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης.
Η Κομισιόν απαντώντας σε πρόσφατη ερώτηση του κυρίου Χατζηδάκη είχε δεχτεί ότι υπάρχει πρόβλημα υπερβολικής χρέωσης στην Ελλάδα. Ο κ. Χατζηδάκης επανερχόμενος στο θέμα υπενθυμίζει στην Κομισιόν το μέσο κόστος για το τέλος απόληξης στην Ε.Ε. (κόστος χονδρικής στις μεταξύ των εταιρειών συναλλαγές, το οποίο μεταφέρεται στον καταναλωτή) εκτιμάται πως είναι 9 έως 11 λεπτά του ευρώ ανά λεπτό ομιλίας, ενώ η αντίστοιχη χρέωση στην Ελλάδα εκτιμάται πως είναι 15 εώς 18 λεπτά. Προσθέτει δε ότι ενώ η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) επέβαλε πρόσφατα πρόστιμο 1.000.000 € σε κάθε ένα από τους τρεις παρόχους κινητής τηλεφωνίας για εναρμονισμένη πρακτική στις τιμές των SMS, το θέμα του τέλους απόληξης κλήσεων παραμένει εκκρεμές αν και είναι πολύ πιο σημαντικό για τους συνδρομητές.
Ο ευρωβουλευτής της ΝΔ σημειώνει ότι το κόστος για τον καταναλωτή στην Ελλάδα μπορεί να είναι τελικά μέχρι και κατά 50% μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες χώρες της Ε.Ε., ίσως και για τις μισές κλήσεις μέσω τηλεφώνου. Γι' αυτό και ζητά από την Κομισιόν να παρέμβει στην αρμόδια ρυθμιστική αρχή, την ΕΕΤΤ δηλαδή, έτσι ώστε επισπευστούν οι διαδικασίες για την μείωση των τελών απόληξης σε επίπεδα προσαρμοσμένα στο κόστος, σε περίοδο μικρότερη από αυτήν των 18 μήνων, που όρισε πέρσι τον Απρίλιο η Ευρωπαική Επιτροπή. Τονίζει δε ο κ. Χατζηδάκης ότι οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό τον τομέα είναι αδικαιολόγητη, καθώς εκτός των άλλων, έχει ήδη εκδοθεί ο νόμος 3431/2006 με τον οποίο εναρμονίζεται η Ελλάδα προς το κοινοτικό δίκαιο σε σχέση με τις τηλεπικοινωνίες.