Σε συμφωνία για χρηματοδότηση ύψους 15 δισ. ευρώ κατέληξαν οι εταιρείες, που έχουν αναλάβει την κατασκευή της υποθαλάσσιας σιδηροδρομικής σήραγγας, που θα ενώνει τις πρωτεύουσες Φινλανδίας και Εσθονίας. Όταν ολοκληρωθεί θα είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο.
Σε συμφωνία για χρηματοδότηση ύψους 15 δισ. ευρώ κατέληξαν οι εταιρείες, που έχουν αναλάβει την κατασκευή της υποθαλάσσιας σιδηροδρομικής σήραγγας, που θα ενώνει τις πρωτεύουσες Φινλανδίας και Εσθονίας. Όταν ολοκληρωθεί θα είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο.
Η χρηματοδότηση θα δοθεί από την κινεζική Touchstone Capital Partners Ltd. και θα καλύπτει το συνολικό κόστος του project. Το ένα τρίτο της χρηματοδότησης θα δοθεί στη μορφή επένδυσης ιδιωτικών κεφαλαίων, κάτι που σημαίνει ότι η Touchtone θα αποκτήσει μειοψηφικό μερίδιο στη σήραγγα.
Η σχεδιαζόμενη σήραγγα ανάμεσα στο Ελσίνκι και το Ταλίν θα έχει μήκος άνω των 100 χλμ και το σχέδιό της περιλαμβάνει την κατασκευή τουλάχιστον μίας τεχνητής νήσου. Πρωτεργάτης του project ήταν ο Φινλανδός επιχειρηματίας Πέτερ Βεστερμπάκα.
Οι κυβερνήσεις των δύο χωρών επιδιώξουν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση και από την Ε.Ε., ώστε να περιοριστεί η εξάρτηση από ιδιωτικά κεφάλαια.
Πηγή: Bloomberg