Η γαλλική κυβέρνηση ενεπλάκη άμεσα σε διαπραγματεύσεις με τη Nissan Motor στις αρχές του 2018, πιέζοντας για πλήρη συγχώνευση με τη Renault. Ωστόσο συνάντησε τη σθεναρή αντίσταση των Ιαπώνων. Αυτό αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η Wall Street Journal, επικαλούμενη καλά πληροφορημένες πηγές.
Η γαλλική κυβέρνηση ενεπλάκη άμεσα σε διαπραγματεύσεις με τη Nissan Motor στις αρχές του 2018, πιέζοντας για πλήρη συγχώνευση με τη Renault. Ωστόσο συνάντησε τη σθεναρή αντίσταση των Ιαπώνων. Αυτό αναφέρει σε σημερινό δημοσίευμά της η Wall Street Journal, επικαλούμενη καλά πληροφορημένες πηγές.
Η πρόταση της γαλλικής κυβέρνησης και η απόρριψη από την Nissan αποκαλύπτουν τις έντονες διαφορές στο πώς βλέπουν οι δύο πλευρές το μέλλον της συμμαχίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, που μετράει ήδη σχεδόν είκοσι χρόνια ζωής και θεωρείται επιτυχής.
Αρχιτέκτοντας της συμμαχίας και επικεφαλής των δύο εταιρειών ήταν ο Κάρλος Γκοσν, ο οποίος συνελήφθη τον περασμένο Νοέμβριο στην Ιαπωνία κατηγορούμενος ότι υπέκρυπτε το πραγματικό ύψος των απολαβών του επί πέντε χρόνια. Στην πρώτη δημοσίευση αποτελεσμάτων από τότε η Nissan αποκάλυψε ότι δέχθηκε πλήγμα 84 εκατ. δολαρίων σε σχέση με την υπόθεση Γκοσν.
H Nissan είναι δυσαρεστημένη, καθώς ενώ παρουσιάζει υψηλότερες πωλήσεις οχημάτων παγκοσμίως, βλέπει τη Renault να έχει τον πρώτο λόγο στην μεταξύ τους συμμαχία. Οι Γάλλοι από την άλλη επισημαίνουν ότι αυτή η συμμαχία είναι που έσωσε την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία από τη χρεοκοπία πριν από 20 χρόνια.
Η οριστική άρνηση στην πρόταση για συγχώνευση φέρεται να ήρθε σε συνάντηση κορυφαίων στελεχών των δύο εταιρειών και εκπροσώπων της γαλλικής κυβέρνησης, που είναι μέτοχος στη Renault, στις 23 Απριλίου 2018.
naftemporiki.gr