Ντεμπούτο στις διαδικτυακές πωλήσεις κάνει o όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη μέσω της δραστηριότητας της χονδρικής The Mart.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Ντεμπούτο στις διαδικτυακές πωλήσεις κάνει o όμιλος Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη μέσω της δραστηριότητας της χονδρικής The Mart.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο αποκλειστικά Business to Business (σ.σ.: B2B, επιχείρηση προς επιχείρηση) ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) που αναπτύσσει η The Mart αναμένεται να παρουσιάσει κατά την ετήσια έκθεση HORECA που ξεκινά αύριο στο Metropolitan Expo.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το νέο e-shop περιλαμβάνει χιλιάδες κωδικούς με πλήρη περιγραφή και συνοδευτική φωτογραφία ώστε οι πελάτες της The Mart να αποκτήσουν ένα ακόμη μέσο πρόσβασης στο κωδικολόγιο και μέσω αυτού δυνατότητα πλήρους ενημέρωσης και άμεσου εφοδιασμού τους με τα προϊόντα που αναζητούν.
Στόχος του βραχίονα της χονδρικής του ομίλου Σκλαβενίτη είναι να καλύψει πλήρως τις ανάγκες του επαγγελματία που δραστηριοποιείται στον ξενοδοχειακό χώρο ή την εστίαση και το catering, μέσω ενός διευρυμένου χαρτοφυλακίου που περιλαμβάνει περί τους 40.000 κωδικούς τροφίμου και μη τροφίμου που καλύπτουν το σύνολο των επαγγελματικών επιλογών.
Σημειώνεται ότι, όπως έχει ήδη αναφέρει η «Ν» σε παλαιότερο δημοσίευμα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα του φετινού σχεδιασμού ανάπτυξης του ομίλου της Σκλαβενίτης. Όπως προκύπτει η αρχή γίνεται με τη χονδρική, ενώ σε επίπεδο λιανικής εκτιμάται ότι το λανσάρισμα του e-shop της Σκλαβενίτης θα γίνει στο δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Και αυτό γιατί προτεραιότητα για το δίκτυο της λιανικής είναι να ολοκληρωθούν οι ανακαινίσεις των καταστημάτων και μετά να «ανοίξει» ο δρόμος για «επέκταση» στον κυβερνοχώρο. Υπενθυμίζεται πως μέχρι το καλοκαίρι του 2019 αναμένεται να ανακαινιστούν ακόμη 110 καταστήματα, μία επένδυση της τάξεως των 20-25 εκατ. ευρώ (σ.σ.: το δίκτυο της Σκλαβενίτης αριθμεί συνολικά 418 σημεία).
Εξάλλου, βασική προϋπόθεση για να «τρέξουν» οι νέοι σχεδιασμοί αποτελεί η ψηφιακή αναβάθμιση της μηχανογράφησης στην κατεύθυνση της ενοποίησης όλων των δραστηριοτήτων του ομίλου, έργο το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τη SAP και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του έτους.