H Alibaba ξόδευε περισσότερα κεφάλαια από ποτέ μέσα στο 2018, ενώ κατά τους τελευταίους μήνες του έτους παρουσίασε τη βραδύτερη ανάπτυξη εσόδων από το 2016. Παρόλα αυτά τα κέρδη της ξεπέρασαν τις προσδοκίες, ενώ οι επενδυτές φαίνεται να επικροτούν τα ανοίγματά της, καθώς πιστεύουν ότι θα εξασφαλίσουν νέες πηγές εσόδων.
H Alibaba ξόδευε περισσότερα κεφάλαια από ποτέ μέσα στο 2018, ενώ κατά τους τελευταίους μήνες του έτους παρουσίασε τη βραδύτερη ανάπτυξη εσόδων από το 2016. Παρόλα αυτά τα κέρδη της ξεπέρασαν τις προσδοκίες, ενώ οι επενδυτές φαίνεται να επικροτούν τα ανοίγματά της, καθώς πιστεύουν ότι θα εξασφαλίσουν νέες πηγές εσόδων.
Το τρίτο τρίμηνο χρήσης που έληξε τον Δεκέμβριο, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου είδε τα καθαρά κέρδη του να αυξάνονται 37% στα 33,1 δισ. γιουάν, υπερβαίνοντας κατά 10 δισ. γιουάν τις προβλέψεις.
Συνολικά το 2018 δαπάνησε περισσότερα από 278,8 δισ. γιουάν ή 41,6 δισ. δολάρια για ανάπτυξη νέων προϊόντων και μάρκετινγκ, ενώ επένδυσε και στην πλατφόρμα παράδοσης φαγητού Ele.me και τον τοπικό ηλεκτρονικό οδηγό Koubei. Σημαντικά ποσά διατέθηκαν και για την υπηρεσία video Υouku.
Τα αποτελέσματα ήρθαν σε μία απογοητευτική ημέρα για την Κίνα, κατά την οποία τουλάχιστον 20 εταιρείες προειδοποίησαν τους επενδυτές ότι δεν θα πετύχουν τον στόχο για τα ετήσια κέρδη. Πυροδότησαν δε ράλι της μετοχής.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Βloomberg, Reuters