Στην κατάργηση χιλιάδων θέσεων εργασίας ανά την Ευρώπη προχωράει η Ford, ενώ σχεδιάζει να κατεβάσει ρυθμούς παραγωγής και ενδεχομένως και να κλείσει εργοστάσια, καθώς όπως αναφέρει αδυνατεί να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Στην κατάργηση χιλιάδων θέσεων εργασίας ανά την Ευρώπη προχωράει η Ford, ενώ σχεδιάζει να κατεβάσει ρυθμούς παραγωγής και ενδεχομένως και να κλείσει εργοστάσια, καθώς όπως αναφέρει αδυνατεί να επιστρέψει στην κερδοφορία.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία απασχολεί περί τους 54.000 υπαλλήλους σε Γερμανία, Βρετανία και Ισπανία, θα αναθεωρήσει επίσης το μέλλον της κοινοπραξίας της στη Ρωσία, όπως ανακοίνωσε ο Στίβεν Άρμστρονγκ, επικεφαλής της Ford Ευρώπης. Απέφυγε πάντως να προσδιορίσει τον αριθμό των θέσεων, που θα καταργηθούν, ενώ για το κλείσιμο εργοστασίων είπε ότι «είναι μία επιλογή».
«Θα είναι σοβαρός ο αντίκτυπος ανά την ήπειρο» τόνσιε ο Άρμστρονγκ, προσθέτοντας πως «δεν είναι ένα θέμα ενός- δύο ετών. Έχουμε μεγάλες περιόδους μη κερδοφορίας».
Πέρυσι η Ford ανακοίνωσε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους 11 δισ. δολαρίων, καθώς οι δραστηριότητές της βρέθηκαν στο κόκκινο τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία, ενώ οι επενδύσεις για τη στροφή σε ηλεκτρικά και πλήρως αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα αποδείχθηκαν άκρως δαπανηρές. Όπως και πολλές ακόμη αυτοκινητοβιομηχανίες, προειδοποίησε ότι δεν θα πετύχει τους στόχους του 2018, αλλά έθεσε ως στόχο περιθώριο κέρδους 8% έως το 2020.
Οι εξελίξεις στη Ford αποτελούν ακόμη μία ένδειξη των πιέσεων που δέχονται οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εν μέσω τεχνολογικών εξελίξεων, εμπορικών αντιπαραθέσεων και προώθησης πιο αυστηρού πλαισίου για τις εκπομπές ρύπων.
Ακόμη μία μεγάλη πρόκληση είναι και το «φρένο» στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του πλανήτη, την κινεζική. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα κατέγραψαν πτώση το 2018, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια, σε ακόμη μία ένδειξη ότι η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου κατεβάζει ταχύτητα.
naftemporiki.gr