ΑΥΞΗΣΗ 15% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, της μεγαλύτερης εταιρείας ειδών πολυτελείας στον κόσμο, καθώς η ζήτηση των προϊόντων της, όπως της σαμπάνιας Dom Perignon και της τσάντας της LV, που αυξήθηκαν στην Ασία και την Ευρώπη.
Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,56 δισ. ευρώ (4,4 δισ. δολ.) από 3,09 δισ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι, στο Web site της. Επτά οικονομικοί αναλυτές, που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, προέβλεπαν, ότι οι πωλήσεις της θα ήταν 3,44 δισ. ευρώ.
Ο κλάδος των ειδών πολυτελείας, ύψους 143 δισ. ευρώ, ανακάμπτει, μετά από τρία χρόνια στασιμότητας των πωλήσεων, καθώς η οικονομική ανάπτυξη ανακάμψει και τα ταξίδια στον κόσμο αυξάνονται. Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της LVMH, Bernard Arnault, επανέλαβε την πρόβλεψη του Μαρτίου για σταθερή ανάπτυξη το 2006. Πέρυσι, η εταιρεία ανακαίνισε τα μεγαλύτερα καταστήματά της στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι, το Χονγκ Κονγκ και το Πεκίνο.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν από προϊόντα της εταιρείας, όπως κρασιά και ποτά, όπως από τα ρολόγια και τα κοσμήματα, των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν 23%. Οι πωλήσεις δερματίνων ειδών της εταιρείας, αυξήθηκαν 14% και των αρωμάτων-καλλυντικών σε ποσοστό της τάξης του 18%. Οι πωλήσεις των καταστημάτων της LVMH, Sephora και οι αντίστοιχες στα Duty Free, σημείωσαν αύξηση 9%.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 49% το τελευταίο δωδεκάμηνο, ενώ της PPR SA, ιδιοκτήτριας της Gucci Group NV, αναρριχήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 25%.