Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 20 Απριλίου 2006 09:29

Vivendi: Μουσική και βιντεοπαιχνίδια ώθησαν 5,7% υψηλότερα τις πωλήσεις

ΑΥΞΗΣΗ 5,7% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις της Vivendi Universal SA, ιδιοκτήτριας της μεγαλύτερης δισκογραφικής εταιρείας στον κόσμο, μετά την αύξηση που σημείωσαν αυτές στα σκέλη μουσικής και βιντεοπαιχνιδιών.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 4,77 δισ. ευρώ (5,9 δισ. δολ.) από 4,51 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο (αναθεωρημένα στοιχεία), σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η Vivendi ευνοείται, καθώς το τμήμα των βιντεοπαιχνιδιών της αυξάνει τον αριθμό πελατών για το online παιχνίδι, World of Warcraft, ενώ το σκέλος της Universal Music Group πουλά αυξανόμενο ρυθμό τραγουδιών μέσω του Internet.

Οι πωλήσεις, το τρίμηνο έως και τον Μάρτιο, σύμφωνα με 12 οικονομικούς αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg, προβλεπόταν να ανέλθουν σε 4,68 δισ. ευρώ.

Η Maroc Telecom, με έδρα το Ραμπάτ, που ανήκει κατά 51% από την Vivendi, ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα ότι οι πωλήσεις της το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν 12%, φθάνοντας τα 5,28 δισ. ντιράμ, περίπου 483 εκατ. ευρώ, με την ισοτιμία στα τέλη του Ιανουαρίου.