Την ύπαρξη ενδιαφέροντος από την αγορά έθεσε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ως προϋπόθεση προκειμένου να κατασκευαστεί ο αγωγός φυσικού αερίου Θεσσαλονίκη - Σκοπίων, όπως και ο σταθμός ανεφοδιασμού πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο στη Ρεβυθούσα.
Την ύπαρξη ενδιαφέροντος από την αγορά έθεσε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ως προϋπόθεση προκειμένου να κατασκευαστεί ο αγωγός φυσικού αερίου Θεσσαλονίκη - Σκοπίων, όπως και ο σταθμός ανεφοδιασμού πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο στη Ρεβυθούσα.
Η απόφαση που έλαβε η Αρχή αναφορικά με το δεκαετές πρόγραμμα ανάπτυξης του Συστήματος Φυσικού Αερίου 2017-2026, προς την οποία ο ΔΕΣΦΑ καλείται να συμμορφωθεί, προβλέπει συγκεκριμένα:
Το έργο συνίσταται στην κατασκευή προβλήτα για φόρτωση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου χωρητικότητας 1.000-20.000 κυβικών μέτρων με το σκεπτικό τα μικρότερα πλοία να ανεφοδιάζουν άλλα πλοία, είτε της ακτοπλοΐας είτε της ποντοπόρου ναυτιλίας, στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ τα μεγαλύτερα να τροφοδοτούν δορυφορικούς σταθμούς αποθήκευσης και διανομής LNG σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας ή του εξωτερικού.
Σύμφωνα με την απόφαση της ΡΑΕ, δεν προβλέπεται να γίνει market test «διότι προεξοφλείται η αποτυχία του στην παρούσα χρονική περίοδο». Σημειώνεται ότι η ΔΕΠΑ ανακοίνωσε στο μεταξύ ότι προχωρά στην κατασκευή πλοίου μεταφοράς LNG για την τροφοδοσία πλοίων.
Η ΡΑΕ ενέκρινε επίσης την κατασκευή σταθμού συμπίεσης φυσικού αερίου στην Αμπελιά που κρίνεται απαραίτητη για την υδραυλική ευστάθεια του συστήματος μετά την λειτουργία του αγωγού ΤΑΡ.
Πηγή: ΑΜΠΕ