Ένα Model X της Tesla έκανε «ποδαρικό» στην νέα σήραγγα της Boring Company, με την οποία ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής, Ίλον Μασκ, αρχίσει να αποκαλύπτει το όραμά του για ένα υπόγειο σύστημα υπερταχειών, που υπόσχεται επανάσταση στις μεταφορές και λύση στο πρόβλημα της κίνησης στους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων.
Ένα Model X της Tesla έκανε «ποδαρικό» στην νέα σήραγγα της Boring Company, με την οποία ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής, Ίλον Μασκ, αρχίσει να αποκαλύπτει το όραμά του για ένα υπόγειο σύστημα υπερταχειών, που υπόσχεται επανάσταση στις μεταφορές και λύση στο πρόβλημα της κίνησης στους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων.
«Ήταν επικό» είπε ο Μασκ περιγράφοντας το πώς ένιωσε διασχίζοντας τη σήραγγα της Boring. «Για εμένα ήταν αποκάλυψη. Αισθάνθηκαν ότι πραγματικά λειτουργεί καλά» συμπλήρωσε.
Ο Μασκ που ίδρυσε την Boring πριν από δύο χρόνια παραπονούμενος ότι η κίνηση στους δρόμους τους Λος Άντζελες τον τρελαίνει, αποκάλυψε ότι η κατασκευή της σήραγγας μήκους 1,14 μιλίων στοίχισε περί τα 10 εκατ. δολάρια. Το πρώτο Model X, που την δοκίμασε ανέπτυξε ταχύτητα 40-50 μιλίων ανά ώρα.
Υπενθυμίζεται ότι o Μασκέχει βρεθεί στο στόχαστρο της κριτικής μετόχων της άλλης εταιρείας του, Space X, καθώς υπάρχουν πληροφορίες ότι χρησιμοποίησε κεφάλαια και ανθρώπινο δυναμικό της συγκεκριμένης εταιρείας για το project της Boring. To πρόβλημα είναι ότι τα όποια κέρδη από την Boring τα καρπώνεται εν πολλοίς ο ίδιος, καθώς ελέγχει το 90% του μετοχικού κεφαλαίου.
naftemporiki.gr