Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν τα πάνω- κάτω στα συναλλακτικά ήθη και όχι μόνο. Αυτό προκύπτει από τις τοποθετήσεις στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων στο 3ο Συνέδριο της Ν για τα καταναλωτικά αγαθά με τίτλο: «Facelift στο λιανεμπόριο» , που αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων στις ευκαιρίες που δίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα επεσήμαναν τις προκλήσεις σε οικονομικό επίπεδο για επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν τα πάνω- κάτω στα συναλλακτικά ήθη και όχι μόνο. Αυτό προκύπτει από τις τοποθετήσεις στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων στο 3ο Συνέδριο της Ν για τα καταναλωτικά αγαθά με τίτλο: «Facelift στο λιανεμπόριο» , που αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων στις ευκαιρίες που δίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα επεσήμαναν τις προκλήσεις σε οικονομικό επίπεδο για επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Νικόλας Γαλανόπουλος Managing Director NOBACCO – ιδρυτής thetotalretail.com
«Στην Ελλάδα μας αρέσουν οι μύθοι. Ο κόσμος δεν θα αλλάξει. Ο κόσμος άλλαξε» υποστήριξε ο κ. Γαλανόπουλος τονίζοντας ότι « η τεχνολογία υπάρχει και δε μπορούμε να την σταματήσουμε. Πρέπει να ορίσουμε μια νέα στρατηγική». Αναφέροντας ότι «δεν υπάρχουν όρια μεταξύ digital και φυσικού καταστήματος», τόνισε ότι «το e-commerce είναι εμπόριο όχι ένας βραχίονας αυτού».
Ελένη Δομαζάκη, Head of Corporate Communication & Digital Marketing Creta Farms
Την σπουδαιότητα της καινοτομίας που να εντοπίζει τις ανθρώπινες ανάγκες, υπερτόνισε η κα Δομαζάκη σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι « δεν μπορείς να φορέσεις τη καινοτομία στο πελάτη. Ο καταναλωτής βγάζει offside τις εταιρείες που αγνοούν τις ανάγκες του». Αναφερόμενη στο πεδίο των προσφορών η ίδια σημείωσε ότι « χρειάζεται μια νέα στρατηγική πίσω από τις προσφορές».
Ερμιόνη Γεωργουλάκη, P&G Ελλάς Country Leader
«Ο Έλληνας εκτιμά τις προσφορές. Αυτό πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο. Το ζητούμενο δεν είναι το εάν θα σταματήσουμε τις προσφορές, αλλά να εντοπίσουμε τί άλλο μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να αυξήσουμε την καταναλωτική πίτα και πώς να δώσουμε μεγαλύτερη αξία στον καταναλωτή» υπογράμμισε η κα Γεωργουλάκη, προσθέτοντας ότι « η απάντηση βρίσκεται στην καινοτομία». Η ίδια εξέφρασε αισιοδοξία για το μέλλον της αγοράς στο οργανωμένο λιανεμπόριο ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, εκτιμώντας ότι και το 2019 το πρόσημο στις πωλήσεις θα είναι θετικό.
ταμάτης Δαυίδ, Marketing & Communication Manager ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ ΑΕ
Την εκτίμηση ότι «είμαστε στην αρχή ενός νέου κύκλου, όχι ενάρετου οικονομικού κύκλου» εξέφρασε ο κ. Δαυίδ, σύμφωνα με τον οποίο « θα περάσουν πολλά χρόνια για να μιλήσουμε για ανάπτυξη». Ο ίδιος σημείωσε ότι «η συγκέντρωση στο κλάδο των σούπερ μάρκετ θα συνεχιστεί» ενώ γνωστοποίησε την πρόθεση της αλυσίδας Μασούτης να προχωρήσει σε νέες κινήσεις εξαγοράς. Αναφερόμενος στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο κ. Δαυιδ σημείωσε ότι « για μένα το «φυσικό» κατάστημα θα υπερτερεί πάντα του ηλεκτρονικού» καθώς όπως χαρακτηριστικά ανέφερε « στο φυσικό κατάστημα πουλάμε και συναίσθημα. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί στις ηλεκτρονικές πωλήσεις».
Νικολέττα Σπερελάκη Client Busisneess Partner, Nielsen
Συγκρατημένα αισιόδοξο χαρακτήρισε του εγχώριο καταναλωτή η κα Σπερελάκη, τονίζοντας ότι το «value for money για τον καταναλωτή σημαίνει να κάνει καλό deal». Παρουσιάζοντας την έρευνα της Nielsen με τίτλο «Εξελίξεις στο Ελληνικό Λιανεμπόριο» η ίδια σημείωσε ότι « είναι η πρώτη φορά μετά από το 2007 που η οργανωμένη λιανική τροφίμων -ποτών εμφανίζει ανάπτυξη όγκου πωλήσεων. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι υπάρχει τόνωση στη εγχώρια ζήτηση».
naftemporiki.gr