«Facelift στο λιανεμπόριο» είναι ο τίτλος του 3ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο που διοργανώνει σήμερα η Ναυτεμπορική, στο Royal Olympic Hotel.
«Facelift στο λιανεμπόριο» είναι ο τίτλος του 3ου Συνεδρίου για τα Καταναλωτικά Αγαθά και το Λιανεμπόριο που διοργανώνει σήμερα η Ναυτεμπορική, στο Royal Olympic Hotel.
Επιστήμονες, επιχειρηματίες, καταναλωτές, εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν πτυχές των απόψεών τους, να διεξάγουν διάλογο με τους συμμετέχοντες, να τους μεταφέρουν τον σφυγμό της αγοράς, αλλά και να καταθέσουν εμπειρίες και προβληματισμούς.
Τα τελευταία χρόνια, καθώς οι ανατροπές έγιναν η νέα κανονικότητα, το λιανεμπόριο προσπαθεί να προσαρμοστεί σ’ αυτή τη νέα κανονικότητα. Πρέπει να αποκρυπτογραφήσει τις μεταβολές στο προφίλ των καταναλωτών που αξιολογούν διαφορετικά τις προτεραιότητές τους, να μελετήσει τις συνήθειές τους όταν επισκέπτονται φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα, τις αλλαγές της γενικότερης ψυχολογίας και της αύρας των αγορών, να προσαρμοστεί στη μείωση του εισοδήματος χωρίς να μειώσει την ποιότητα, να δημιουργήσει «αισθήματα πάθους» για να εξασφαλίσει την πιστότητα των πελατών, να εκμεταλλευθεί το τσουνάμι των τεχνολογικών εξελίξεων. Όλα αυτά επιτυγχάνονται μόνον με ένα πλήρες… facelift. Είναι ακατόρθωτο ή απλώς δύσκολο; Είναι πολύ νωρίς για τόσο μεγάλες αλλαγές ή είναι στην πραγματικότητα επιβεβλημένες; Τα παραπάνω είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία θα προσπαθήσουν να απαντήσουν οι συμμετέχοντες.
Το συνέδριο διαρθρώνεται σε τρεις ενότητες: