Την αδυναμία πολλών καταναλωτών να αντεπεξέλθουν στις δαπάνες για ηλεκτρική ενέργεια ανέδειξε online έρευνα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), καθώς το 40,6% των ερωτηθέντων δήλωσε πως αδυνατεί να είναι συνεπές στην έγκαιρη αποπληρωμή των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
Από την έντυπη έκδοση
Την αδυναμία πολλών καταναλωτών να αντεπεξέλθουν στις δαπάνες για ηλεκτρική ενέργεια ανέδειξε online έρευνα της Ένωσης Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), καθώς το 40,6% των ερωτηθέντων δήλωσε πως αδυνατεί να είναι συνεπές στην έγκαιρη αποπληρωμή των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
Επίσης, από τους συμμετέχοντες το 25,09% έχει προβεί το τελευταίο έτος σε ρύθμιση χρεών, ενώ διακοπή ρεύματος λόγω οφειλών έχει υποστεί το 5,79%.
Η πλειονότητα των ερωτηθέντων (78,21%) δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τον τρόπο υπολογισμού των ρυθμιζόμενων χρεώσεων του λογαριασμού (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ, ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ).
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα 20 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018 σε τυχαίο δείγμα, μέσω της ιστοσελίδας και στον χώρο της ΕΚΠΟΙΖΩ, ενώ συλλέχθηκαν 881 ερωτηματολόγια-απαντήσεις.