ΑΥΞΗΣΗ, σε ποσοστό της τάξης του 37% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας αθλητικών ειδών στον κόσμο, Adidas-Salomon AG, καθώς τον επόμενο μήνα αρχίζει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στη Γερμανία, ωθώντας ανοδικά τη ζήτηση για ρούχα του αθλήματος.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 144 εκατ. ευρώ (183 εκατ. δολ.) από 105 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας. Εξι οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της Adidas-Salomon, θα είναι κατά μέσον όρο 131 εκατ. ευρώ.
Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, Herbert Hainer, βασίζεται στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου για την αύξηση των πωλήσεων φέτος, καθώς τα αθλητικά υποδήματα με τις λεπτές σόλες της Reebok International Ltd., έχασαν την προτίμηση των καταναλωτών. Η Adidas, κατέβαλε 3,8 δισ. δολ. για την Reebok, σε μια προσπάθεια να διπλασιάσει το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και να μειώσει το χάσμα μεταξύ της Nike Inc., της μεγαλύτερης εταιρείας αθλητικών ειδών στον κόσμο.
Το πρώτο τρίμηνο οι πωλήσεις αναρριχήθηκαν 47%, φθάνοντας στα 2,46 δισ. ευρώ, αποτέλεσμα της εξαγοράς της Reebok, που έκανε πέρυσι. Εξαιρουμένων των εσόδων της Reebok, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 13% με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Οι μετοχές της Adidas έχουν σημειώσει φέτος άνοδο 4,6%, χαμηλότερη της ανόδου 33% που έχουν σημειώσει οι μετοχές της γερμανικής ανταγωνίστριάς της, Puma AG, αλλά υψηλότερη της υποχώρησης 5,2% των μετοχών της Nike.