Έμφαση στη νέα γενιά καταναλωτών δίνει η Cream Team μητρική εταιρεία της αλυσίδας καταστημάτων καλλυντικών Dust+Cream. Η εταιρεία ξεκίνησε το 2000 διαθέτει παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη. Το 2012 δημιουργήθηκε το δίκτυο καταστημάτων Dust+Cream που μετρά 71 σημεία πώλησης και στόχος είναι η επέκτασή του στις χώρες των Βαλκανίων.
Συνέντευξη στη Λέττα Καλαμαρά
Έμφαση στη νέα γενιά καταναλωτών δίνει η Cream Team μητρική εταιρεία της αλυσίδας καταστημάτων καλλυντικών Dust+Cream. Η εταιρεία ξεκίνησε το 2000 διαθέτει παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη. Το 2012 δημιουργήθηκε το δίκτυο καταστημάτων Dust+Cream που μετρά 71 σημεία πώλησης και στόχος είναι η επέκτασή του στις χώρες των Βαλκανίων.
Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο στούντιο της «Ν» ο CEO της Cream Team, Λέανδρος Καρακατσάνης, στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι η λελογισμένη ανάπτυξη με τη δημιουργία γερών βάσεων για την εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό το αναπτυξιακό πλάνο περιλαμβάνει την επέκταση του δικτύου καταστημάτων Dust+Cream στα Βαλκάνια, επενδύσεις 500.000 ευρώ στην ενίσχυση της μονάδας παραγωγής στη Θεσσαλονίκη και δημιουργία νέου concept μικρών καταστημάτων. Καταλυτικό ρόλο στην καθοδήγηση και μεγέθυνση της εταιρείας παίζει η ένταξή της στο πρόγραμμα της Εndeavor.
Κάμερα, μοντάζ: Χρήστος Λώλος