Οι ελληνικές επιχειρήσεις περιόρισαν αισθητά την αξία και τον χρόνο πιστώσεων στους πελάτες τους, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα της ΙCAP για τη «Διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου των Επιχειρήσεων».
Οι ελληνικές επιχειρήσεις περιόρισαν αισθητά την αξία και τον χρόνο πιστώσεων στους πελάτες τους, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα της ΙCAP για τη «Διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου των Επιχειρήσεων».
Με σκοπό την κατανόηση της πιστωτικής πολιτικής των επιχειρήσεων σήμερα και των μέτρων που εκείνες λαμβάνουν για τη διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου, η ICAP εκπόνησε για τέταρτη συνεχή χρονιά, εξειδικευμένη έρευνα στα στελέχη του Credit Risk στην Ελλάδα.
Τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας:
• Τέσσερις στις δέκα επιχειρήσεις είτε περιόρισαν το ύψος των πιστώσεών τους την τελευταία διετία, είτε μείωσαν τον χρόνο τους.
• Το 35% εισπράττει τις απαιτήσεις μετά από τρεις μήνες.
• Παραπάνω από το ένα τρίτο αντιμετωπίζουν επισφάλειες μεγαλύτερες του 1% επί των συνολικών τους πωλήσεων.
• Η εξασφάλιση ρευστότητας αποτελεί το μεγαλύτερο άγχος σε σύγκριση με τα «προ κρίσης χρόνια» για επτά στους δέκα Credit Controllers.
• Το 60% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι νέες τεχνολογίες στο χώρο της ανάλυσης δεδομένων θα επηρεάσουν τη διαδικασία αξιολόγησης του πιστωτικού κινδύνου μιας εταιρείας.