Η British Airways απλουστεύει τις διαδικασίες επιβίβασης στο αεροδρόμιο, προκειμένου να δημιουργήσει το φιλικότερο δυνατό περιβάλλον για τους επιβάτες της, εν όψει μάλιστα και της μεταφοράς της στο καινούργιο Terminal 5 στο Heathrow, το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία το 2008.
Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, είναι να βελτιώσει τη διαδικασία του check-in, της επιλογής καθίσματος και της παράδοσης των αποσκευών, με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου από πλευράς των επιβατών και την εξάλειψη του άγχους και των πολύπλοκων διαδικασιών επιβίβασης.
Η πρώτη καινοτομία τέθηκε ήδη σε λειτουργία και αφορά τους επιβάτες που ταξιδεύουν εντός της Μεγάλης Βρετανίας. Η συγκεκριμένη καινοτομία αφορά και όσους Έλληνες ταξιδιώτες μετεπιβιβάζονται από το Λονδίνο σε πτήσεις για άλλες πόλεις της Μεγ. Βρετανίας (π.χ. το Μάντσεστερ ή το Εδιμβούργο). Οι ανωτέρω επιβάτες πρέπει πλέον να κάνουν check-in μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας www.ba.com ή στα ειδικά μηχανήματα που είναι τοποθετημένα στο αεροδρόμιο Heathrow, τα γνωστά Self-Service Kiosks. Εξειδικευμένο προσωπικό είναι διαθέσιμο για να εξυπηρετεί όσους το ζητήσουν, ενώ τα υπάρχοντα σημεία για το check-in έχουν μετατραπεί σε σημεία «ταχείας παράδοσης αποσκευών» (fast bag drop) και παραλαμβάνουν τις αποσκευές, προωθώντας τες ταχύτατα στον προορισμό τους.
Παράλληλα, όσοι κάνουν check-in μέσω του ba.com μπορούν να τυπώνουν και την κάρτα επιβίβασης από τον υπολογιστή τους έως και 24 ώρες πριν από την πτήση τους. Με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να παρουσιαστούν απευθείας στην πύλη επιβίβασης, αποφεύγοντας κάθε άλλη χρονοβόρα διαδικασία.
Ο Martin George, Εμπορικός Διευθυντής της British Airways, δήλωσε σχετικά: «Θέλουμε να μετατρέψουμε το αεροπορικό ταξίδι σε μια εμπειρία ευχάριστη, απλή και χωρίς άσκοπες καθυστερήσεις. Αυτό αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του οράματός μας για το Terminal 5, γι’ αυτό και εισάγουμε τις αλλαγές αυτές έγκαιρα. Ξέρουμε ότι οι επιβάτες μας αναζητούν τρόπους για να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο και η ανταπόκρισή τους στις καινοτομίες αυτές είναι πραγματικά ενθουσιώδης».
Η British Airways θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτόματα μηχανήματα για το check-in, έχοντας σαν στόχο το 80% των επιβατών της να χρησιμοποιεί τα Self Service Kiosks όταν θα πραγματοποιηθεί η μετακόμιση στο Terminal 5.