Με ενισχυμένο επενδυτικό budget της τάξεως των 100-120 εκατ. ευρώ για τη χρήση 1/3/2019 -28/2/2020, η Lidl Hellas επικεντρώνεται στην οργανική της ανάπτυξη, θέτοντας ως μακροπρόθεσμο στόχο την πλήρη γεωγραφική κάλυψη μέσω δικτύου 300 καταστημάτων.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Με ενισχυμένο επενδυτικό budget της τάξεως των 100-120 εκατ. ευρώ για τη χρήση 1/3/2019 -28/2/2020, η Lidl Hellas επικεντρώνεται στην οργανική της ανάπτυξη, θέτοντας ως μακροπρόθεσμο στόχο την πλήρη γεωγραφική κάλυψη μέσω δικτύου 300 καταστημάτων.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Hellas Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 20 χρόνια παρουσίας της αλυσίδας στην Ελλάδα, «το φετινό πλάνο, που αφορά τη χρήση που ολοκληρώνεται τον Φεβρουάριο 2019 και προβλέπει κεφάλαια ύψους 85-100 εκατ. ευρώ, κινείται σύμφωνα με τους στόχους. Πέρα από τις ανακαινίσεις/μετεγκαταστάσεις των καταστημάτων, έως το τέλος της χρήσης θα λειτουργήσουν δύο νέα σημεία σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη, ανεβάζοντας τον αριθμό του δικτύου σε 223 από 221 σήμερα». Παράλληλα, όπως σημείωσε ο ίδιος, έχει ήδη εγκριθεί το πλάνο για την επόμενη χρήση (1/3/2019 -28/2/2020) που αφορά κεφάλαια ύψους 100-120 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη λειτουργία επίσης δύο ακόμα καταστημάτων, διευρύνοντας το δίκτυο στα 225 σημεία. Μακροπρόθεσμη επιδίωξη της αλυσίδας είναι να αναπτύξει πανελλαδική παρουσία με συνολικά 300 σημεία.
Επίσης, εντός της νέας χρήσης επιδιώκεται η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων στους 6.000 από 5.466 που είναι σήμερα, καθώς και ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων με 250 νέους κωδικούς, το 50% των οποίων να είναι ελληνικά προϊόντα και το 30% προϊόντα ψυγείου. Σημειώνεται ότι σήμερα η αλυσίδα διαθέτει 2.300 κωδικούς. Αναφερόμενος στην πορεία της Lild κατά την τρέχουσα χρήση, ο επικεφαλής της αλυσίδας ανέφερε ότι κινείται ανοδικά, ενώ ερωτηθείς για τον αντίκτυπο από την επανενεργοποίηση του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος ο ίδιος σημείωσε ότι «ήταν μικρότερο του αναμενομένου».
Εκτός πλάνου οι εξαγορές
Στο ενδεχόμενο ύπαρξης ενδιαφέροντος από πλευράς της αλυσίδας να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά, ο κ. Ανδρεανίδης ήταν κάθετα αρνητικός σημειώνοντας ότι «εμείς επικεντρωνόμαστε στην οργανική μας ανάπτυξη, στον άξονα ενός βιώσιμου μοντέλου ποιότητας με ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα. Πάνω σε αυτό το μίγμα εξάλλου έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό επιχειρηματικό οικοδόμημα και συνεχίζουμε σε στέρεες βάσεις για μια μακροχρόνια πορεία και επιτυχία».
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 20 χρόνια της παρουσίας της στην Ελλάδα η Lidl έχει υλοποιήσει συνολικές επενδύσεις 1,3 δισ. ευρώ, με την οικονομική συνεισφορά της εταιρείας να αντιστοιχεί στο 0,38% του ΑΕΠ ξεπερνώντας τα 670 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία πέρα από το δίκτυο των 221 σημεία διαθέτει και 5 logistic centres, ενώ έχει αναπτύξει συνεργασία με 2.893 εγχώριους προμηθευτές.