Επιτυγχάνοντας θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και τη φετινή χρονιά, η εταιρεία Γιώτης επικεντρώνεται στη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα αναμένει τις πρώτες «αποδόσεις» των εξαγορών στις οποίες προχώρησε εντός του 2018.Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι διατηρούν θετικό πρόσημο, το οποίο σε επίπεδο εσόδων αφορά σε αύξηση περί το 3%-4%, ενώ σταθερή εικόνα εμφανίζει και η κερδοφορία. Υπενθυμίζεται ότι το 2017 ο κύκλος εργασιών της Γιώτης διαμορφώθηκε σε 74,6 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη σε 4,46 εκατ. ευρώ.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Επιτυγχάνοντας θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και τη φετινή χρονιά, η εταιρεία Γιώτης επικεντρώνεται στη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα αναμένει τις πρώτες «αποδόσεις» των εξαγορών στις οποίες προχώρησε εντός του 2018.
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της εταιρείας τη φετινή χρονιά, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι διατηρούν θετικό πρόσημο, το οποίο σε επίπεδο εσόδων αφορά σε αύξηση περί το 3%-4%, ενώ σταθερή εικόνα εμφανίζει και η κερδοφορία. Υπενθυμίζεται ότι το 2017 ο κύκλος εργασιών της Γιώτης διαμορφώθηκε σε 74,6 εκατ. ευρώ και τα προ φόρων κέρδη σε 4,46 εκατ. ευρώ.
Αποδόσεις εξαγορών
Για τη νέα χρονιά το ενδιαφέρον της εταιρείας στρέφεται στη στήριξη των σχεδιασμών που αφορούν τις εξαγορές της γαλακτοβιομηχανίας Στάμου, καθώς και της βουλγαρικής βιομηχανίας Royal TM, από την οποία δημιουργήθηκε η Jotis Boulgaria EOOD.
Τα πρώτα δείγματα, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι θετικά, ωστόσο από τη νέα χρονιά θα υπάρχει μια καλύτερη εκτίμηση των αποδόσεων. Ειδικά σε ό,τι αφορά τη Βουλγαρία, η οποία χαρακτηρίζεται ως μια δύσκολη αγορά, οι κινήσεις της Γιώτης είναι στοχευμένες ώστε σταδιακά να χτίσει ισχυρές σχέσεις με το καταναλωτικό κοινό και σε δεύτερο χρόνο να αναπτυχθεί και σε όμορες αγορές.
Παράλληλα, προσδοκώντας να διευρύνει την πίτα της κατανάλωσης στην εγχώρια αγορά, η εταιρεία δρομολογεί τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου της εντάσσοντας καινοτόμες σειρές προϊόντων.
«Η εγχώρια αγορά, πέρα από τη συρρίκνωση που έχει υποστεί εξαιτίας της μακροχρόνιας ύφεσης και των πιέσεων που έχει δεχθεί το εισόδημα των καταναλωτών, βρίσκεται αντιμέτωπη και με το θέμα της υπογεννητικότητας. Οι καταναλωτές “γερνάνε” και αυτό είναι ένα μείζον ζήτημα για τις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα» αναφέρει, μιλώντας στη «Ν», ο εμπορικός διευθυντής της Γιώτης Μάριος Παπαθανασίου.
Καινοτόμα προϊόντα
Σύμφωνα με τον ίδιο, η «προσαρμογή» μεταφράζεται σε επένδυση στην έρευνα και στην καινοτομία. «Στη δεδομένη χρονική συγκυρία και με γνώμονα τις αλλαγές που καταγράφονται τόσο σε επίπεδο καταναλωτικών συνηθειών αλλά και αναγκών, η εταιρεία δρομολογεί το λανσάρισμα νέων κωδικών οι οποίοι στοχεύον στην προσέλκυση τόσο των νέων όσο και των ηλικιακά μεγαλύτερων ομάδων καταναλωτών», σημειώνει ο κ. Παπαθανασίου. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημανθεί ότι σύμφωνα με στατιστικές έρευνες για τις πληθυσμιακές μεταβολές των χωρών του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, το αρνητικό πρόσημο των γεννήσεων θα οδηγήσει, το 2050, στην πτώση του ελληνικού πληθυσμού από τα 10.700.000 που είναι σήμερα στα 10.000.000 έως 8.300.000, με τις πιο απαισιόδοξες μελέτες να κάνουν λόγο ακόμη και για 6.500.000 κατοίκους.
Πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης
Στην κατεύθυνση της στήριξης δράσεων για τον περιορισμό του δημογραφικού αδιέξοδου της χώρας, η Γιώτης, σε συνεργασία με την αστική μη κερδοσκοπική οργάνωση HOPEgenesis υλοποιεί το πρόγραμμα «μια ελπίδα γεννιέται», στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία «υιοθετεί» για τέσσερα χρόνια 86 απομακρυσμένα χωριά στις Περιφέρειες της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου, αναλαμβάνοντας να καλύψει όλο κόστος της εγκυμοσύνης (παρακολούθηση-προγεννητικοί έλεγχοι- τοκετός- μετακινήσεις- φιλοξενία) σε όποια γυναίκα κατοίκου των εν λόγω περιοχών επιθυμεί να γίνει μητέρα, καθώς και την κάλυψη των αναγκών σε βρεφικές τροφές των μωρών που θα γεννηθούν για τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής τους.