ΣΤΟΝ τομέα των οικονομικών και άλλων κλάδων, προκειμένου να αντιμετωπίσει τη συρρίκνωση της ανάπτυξης του κλάδου κινητής τηλεφωνίας, επιθυμεί να επεκταθεί η δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασύρματης τηλεφωνίας στον κόσμο, NTT DoCoMo Inc.
«Εάν η DoCoMo παραμείνει μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για πέντε χρόνια, η ανάπτυξή μας θα είναι περιορισμένη», ανέφερε ο αντιπρόεδρος του σκέλους πολυμέσων της DoCoMo, Takeshi Natsuno, σε συνέντευξη που παραχώρησε, συμπληρώνοντας: «Εκτιμώ ότι είναι η ώρα να διαφοροποιήσουμε την θέση της εταιρείας».
Η DoCoMo δαπάνησε πέρυσι 98 δισ. γιέν για την απόκτηση μεριδίου στη Sumitomo Mitsui Card Co., η οποία διαχειρίζεται μισθοδοσίες και άλλες οικονομικές υπηρεσίες. H DoCoMo, εκδότρια της κάρτας θα εισπράττει ποσοστά στις εμπορικές συναλλαγές και θα χρεώνει τους χρήστες, μέσω μηνιαίων λογαριασμών.
Η DoCoMo έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα 92 εκατ. συνδρομητές κινητών τηλεφώνων της Ιαπωνίας και ακολουθεί η KDDI με μερίδιο 28% και η Vodafone K.K. με 17%. Οι ετήσιες πωλήσεις της DoCoMo, είναι κατά 56% υψηλότερες της KDDI.
Oι μετοχές της DoCoMo σημείωσαν απώλειες 0,6%, φθάνοντας τα 173.000 γιέν στις 11 π.μ. στο Χρηματιστήριο του Τόκυο, έναντι μείωσης 1,6% του δείκτη Nikkei. Οι μετοχές της εταιρείας έχουν υποχωρήσει φέτος 3,9% και πέρυσι 5,5%.