Την ολοκλήρωση της επένδυσης ύψους 2 εκατ. ευρώ που αφορά τη μεταφορά και τον εκσυγχρονισμό της γραμμής παραγωγής ΤΟΠ από τον Πειραιά στο Σχηματάρι γνωστοποίησε χθες η Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων. Όπως έχει ήδη αναφέρει η «Ν» σε παλαιότερο δημοσίευμα, η Μινέρβα «ποντάρει» σε σημαντικές αποδόσεις και στη δραστηριότητα του ξιδιού, μέσω του brand ΤΟΠ το οποίο εξαγόρασε το 2014.
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Την ολοκλήρωση της επένδυσης ύψους 2 εκατ. ευρώ που αφορά τη μεταφορά και τον εκσυγχρονισμό της γραμμής παραγωγής ΤΟΠ από τον Πειραιά στο Σχηματάρι γνωστοποίησε χθες η Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων. Όπως έχει ήδη αναφέρει η «Ν» σε παλαιότερο δημοσίευμα, η Μινέρβα «ποντάρει» σε σημαντικές αποδόσεις και στη δραστηριότητα του ξιδιού, μέσω του brand ΤΟΠ το οποίο εξαγόρασε το 2014.
«Το εργοστάσιο στο Σχηματάρι αναδεικνύεται σε αιχμή του δόρατος για τις πολυσχιδείς δραστηριότητες της Μινέρβα, καθώς συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος των παραγόμενων προϊόντων (ελαιόλαδο, βούτυρο, μαργαρίνη, έλαια, ξίδι). Πρόκειται για μια μονάδα με τεχνολογία αιχμής, ένα από τα καλύτερα της Ευρώπης, όπου οι πιο σύγχρονες τεχνολογικές μέθοδοι παραγωγής και τυποποίησης συνυπάρχουν με τον σεβασμό στην ελληνική φύση» επισημαίνει η εταιρεία.
Ταυτόχρονα η Μινέρβα στοχεύει και σε περαιτέρω ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας ελαιόλαδου, με τη στρατηγική της να επικεντρώνεται σε αγορές-στόχους όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ρωσία, όπου επιδιώκεται εν γένει ενδυνάμωση της παρουσίας του brand Μινέρβα. Παράλληλα, η ανάπτυξη στο τουριστικό κανάλι παραμένει στρατηγικός σχεδιασμός, με τις πληροφορίες να θέλουν νέα στοχευμένα λανσαρίσματα από την αρχή της νέας σεζόν, ήτοι τον Φεβρουάριο 2019.
Στην κατεύθυνση της στήριξης των αναπτυξιακών σχεδιασμών συμβάλλει η διατήρηση υψηλής κεφαλαιοποίησης σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη εικόνα που παρουσιάζουν τα περιθώρια κέρδους της εταιρείας, παρά τις πιέσεις που δέχονται τα έσοδα. Όπως αναφέρουν πληροφορίες της «Ν», τα έσοδα στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31.5.2018 διατηρούν το αρνητικό πρόσημο της προηγούμενης χρήσης, με τη μείωση του τζίρου να αποδίδεται στη σημαντική συρρίκνωση που εμφανίζει η εγχώρια κατανάλωση τυποποιημένου ελαιόλαδου, με γνώμονα ότι το 35% του core busisness αφορά το χαρτοφυλάκιο του ελαιόλαδου.